|
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
BELA OSA Level3
Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: so srpen 16, 2008 10:36 Předmět: |
|
|
Klidně jsi si mohl založit svůj topic, tady je demokracie .
Playdead je stejná blbost jako poison needle nebo házení nožů. Běž si to dosyta užít na nějaký NoQuarter server. ET bylo zamýšleno jako MP FPS a mělo by tedy být primárně o střílení. Už tak je to přecpáno blbostmi jako artillery, miny a mortar. Systém objectivů není nic jiného, než CTF systém zabalené do trošku zábavnější formy. MP her s "vychytávkami" jako řiditelné tanky, vrtulníky a laserové granáty je jako máku, takže opravdu máš z čeho vybírat. Zajímavé je, že například i pro ET-QW musel vzniknout Pro mód, kde odstranili všechna vozidla a vznášedla aby se to dalo vůbec hrát .
ET prostě není Counter Strike, Unreal Tournament, Call of Duty ani America's Army a i když každá z těchto her má jistě svoje kouzlo, já mám rád ET jaké je a já jsem ochoten akceptovat maximálně blbosti, co tam dali už tvůrci hry. Bohužel trend je takový, že vývojáři seberou to "nejlepší" z těch nejhranějších (rozuměj nejprodávanějších) her, k tomu přidají svoje geniální featurky a pak z toho vznikne nepřehledný a nehratelný mišmaš.
Z přemíry zelené "radioaktivní" barvy a množství laserů na traileru a obrázcích mám velké obavy, jak bude vypadat léta očekávané RTCW2. Zatím to vypadá spíš na sci-fi CoD v ET-QW kabátku .
Eh, tak jsem si zase jednou po dlouhé době napsal slohovku, takže pardon, ale žádné playdead, pěkně prosím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: so srpen 16, 2008 11:23 Předmět: |
|
|
Já jsem žádnou z uvedených her nehrál, takže nemůžu posoudit co má být primárně o střílení a co ne, ale ET se mi líbí právě proto (kromě Wolfensteinovské atmosféry), že poskytuje rozmanitost úkolů, nejenom "zabij co se hýbe" a rozmanitost povolání. Kdyby se to osekalo jen na mapu bez objectives, zrušil by se eng a covert, a prostě by se hrálo na počet fragů, to by už nemělo tu šťávu. Ale zřejmě je to jen moje ojedinělé vnímání ET |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mik (CZ) Level4
Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: so srpen 16, 2008 18:58 Předmět: jou jou |
|
|
Ragupki napsal: | Já jen mám svoje zkušenosti z fór o Ultimě Online, kde tradičně nemůžete najít to, co potřebujete, protože vám v tom překáží tuny balastu, hráči jsou zpravidla schopní založit topic o tom, jak je dnes svědí záda, přestože hned vedle je založený topic, jak je záda svědila včera |
No bohužel tomu tak je...
Někde se spamuje posty..někde topicama;oD _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diloph Level4
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st srpen 20, 2008 10:35 Předmět: |
|
|
Ragupki napsal: | Já jsem žádnou z uvedených her nehrál, takže nemůžu posoudit co má být primárně o střílení a co ne, ale ET se mi líbí právě proto (kromě Wolfensteinovské atmosféry), že poskytuje rozmanitost úkolů, nejenom "zabij co se hýbe" a rozmanitost povolání. Kdyby se to osekalo jen na mapu bez objectives, zrušil by se eng a covert, a prostě by se hrálo na počet fragů, to by už nemělo tu šťávu. Ale zřejmě je to jen moje ojedinělé vnímání ET |
Jé.. tys můj člověk Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl) _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st srpen 20, 2008 13:01 Předmět: |
|
|
Diloph napsal: | Jé.. tys můj člověk Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl) |
No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.
Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr |
|
Návrat nahoru |
|
|
Desertstorm Level4
Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: st srpen 20, 2008 13:17 Předmět: |
|
|
citace: |
Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. |
Tak s timhle jsme na tom stejne,v posledni dobe docela casto stridam,pac je to kazdymu fuk. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: so srpen 23, 2008 13:12 Předmět: |
|
|
Teď mě napadlo, jestli etpub umožňuje shuffle podle K/D, když už to zobrazuje v seznamu hráčů. Občas by se to celkem hodilo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diloph Level4
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: so srpen 23, 2008 15:03 Předmět: |
|
|
Ragupki napsal: | Teď mě napadlo, jestli etpub umožňuje shuffle podle K/D, když už to zobrazuje v seznamu hráčů. Občas by se to celkem hodilo |
Bohužel je to jen podle expa, což je občas problém. Jednak na začátku tažení je shuffle zcela zbytečné (přesto ho někdo občas dává) a druhak, což je běžné, lidi prostě přijdou dříve či pozdějí a pak je shuffle stejně neobjektivní.. aneb prok!nek po půl minutě se 100xp je furt prok!nek _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: so srpen 23, 2008 15:47 Předmět: |
|
|
No právě proto se ptám, zda se nenajde šikovný programátor/skriptař, který by to dokázal zařídit |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diloph Level4
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: so srpen 23, 2008 20:19 Předmět: |
|
|
Ragupki napsal: | No právě proto se ptám, zda se nenajde šikovný programátor/skriptař, který by to dokázal zařídit |
Ptal jsi se Alse? _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
|
egi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 01:33 Předmět: :( |
|
|
Ragupki napsal: | Diloph napsal: | Jé.. tys můj člověk Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl) |
No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.
Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr |
JJ kdyz hraje 10 lidi a z toho 4 maj soldiery 3 coverty 1 medica 2engy to se to pak blbe utoci. Coz je posledni dobou asi normalni - nic chytryho proste napalit panzu na spawn |
|
Návrat nahoru |
|
|
egi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 01:33 Předmět: :( |
|
|
Ragupki napsal: | Diloph napsal: | Jé.. tys můj člověk Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl) |
No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.
Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr |
JJ kdyz hraje 10 lidi a z toho 4 maj soldiery 3 coverty 1 medica 2engy to se to pak blbe utoci. Coz je posledni dobou asi normalni - nic chytryho proste napalit panzu na spawn |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedna
Založen: 23.8.2008 Příspěvky: 70 Bydliště: Horňany, Slovakia
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 11:00 Předmět: Bann |
|
|
Prečo som zabannovaný, za nič. |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAP Level4
Založen: 7.7.2007 Příspěvky: 191
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 11:04 Předmět: Re: Bann |
|
|
bedna napsal: | Prečo som zabannovaný, za nič. |
Ty ses prostě bedna zkus si přečíst jinej thread, tak se to vysvětluje |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mik (CZ) Level4
Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 13:52 Předmět: Re: Bann |
|
|
bedna napsal: | Prečo som zabannovaný, za nič. |
Neboj, kamráde, to se jen boti zabednili na Regnetu.. _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|