Obsah fóra et.regnet.cz et.regnet.cz
CZ Regnet ET Omni-Bot Server
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pokec (ve smyslu chatu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra et.regnet.cz -> Pokec
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
BELA OSA
Level3
Level3


Založen: 21.7.2007
Příspěvky: 533

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 10:36    Předmět: Citovat

Klidně jsi si mohl založit svůj topic, tady je demokracie Very Happy.

Playdead je stejná blbost jako poison needle nebo házení nožů. Běž si to dosyta užít na nějaký NoQuarter server. ET bylo zamýšleno jako MP FPS a mělo by tedy být primárně o střílení. Už tak je to přecpáno blbostmi jako artillery, miny a mortar. Systém objectivů není nic jiného, než CTF systém zabalené do trošku zábavnější formy. MP her s "vychytávkami" jako řiditelné tanky, vrtulníky a laserové granáty je jako máku, takže opravdu máš z čeho vybírat. Zajímavé je, že například i pro ET-QW musel vzniknout Pro mód, kde odstranili všechna vozidla a vznášedla aby se to dalo vůbec hrát Wink.
ET prostě není Counter Strike, Unreal Tournament, Call of Duty ani America's Army a i když každá z těchto her má jistě svoje kouzlo, já mám rád ET jaké je a já jsem ochoten akceptovat maximálně blbosti, co tam dali už tvůrci hry. Bohužel trend je takový, že vývojáři seberou to "nejlepší" z těch nejhranějších (rozuměj nejprodávanějších) her, k tomu přidají svoje geniální featurky a pak z toho vznikne nepřehledný a nehratelný mišmaš.
Z přemíry zelené "radioaktivní" barvy a množství laserů na traileru a obrázcích mám velké obavy, jak bude vypadat léta očekávané RTCW2. Zatím to vypadá spíš na sci-fi CoD v ET-QW kabátku Crying or Very sad.

Eh, tak jsem si zase jednou po dlouhé době napsal slohovku, takže pardon, ale žádné playdead, pěkně prosím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ragupki



Založen: 5.8.2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 11:23    Předmět: Citovat

Já jsem žádnou z uvedených her nehrál, takže nemůžu posoudit co má být primárně o střílení a co ne, ale ET se mi líbí právě proto (kromě Wolfensteinovské atmosféry), že poskytuje rozmanitost úkolů, nejenom "zabij co se hýbe" a rozmanitost povolání. Kdyby se to osekalo jen na mapu bez objectives, zrušil by se eng a covert, a prostě by se hrálo na počet fragů, to by už nemělo tu šťávu. Ale zřejmě je to jen moje ojedinělé vnímání ET Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mik (CZ)
Level4
Level4


Založen: 21.1.2007
Příspěvky: 507
Bydliště: ANO

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 18:58    Předmět: jou jou Citovat

Ragupki napsal:
Já jen mám svoje zkušenosti z fór o Ultimě Online, kde tradičně nemůžete najít to, co potřebujete, protože vám v tom překáží tuny balastu, hráči jsou zpravidla schopní založit topic o tom, jak je dnes svědí záda, přestože hned vedle je založený topic, jak je záda svědila včera Smile


No bohužel tomu tak je...
Někde se spamuje posty..někde topicama;oD
_________________
Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diloph
Level4
Level4


Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 334
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 10:35    Předmět: Citovat

Ragupki napsal:
Já jsem žádnou z uvedených her nehrál, takže nemůžu posoudit co má být primárně o střílení a co ne, ale ET se mi líbí právě proto (kromě Wolfensteinovské atmosféry), že poskytuje rozmanitost úkolů, nejenom "zabij co se hýbe" a rozmanitost povolání. Kdyby se to osekalo jen na mapu bez objectives, zrušil by se eng a covert, a prostě by se hrálo na počet fragů, to by už nemělo tu šťávu. Ale zřejmě je to jen moje ojedinělé vnímání ET Smile


Jé.. tys můj člověk Cool Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl)
_________________
dilo(cz), lolín
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ragupki



Založen: 5.8.2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 13:01    Předmět: Citovat

Diloph napsal:
Jé.. tys můj člověk Cool Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl)


No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.

Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne Smile
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Sad Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Desertstorm
Level4
Level4


Založen: 29.8.2007
Příspěvky: 545
Bydliště: Zbiroh

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 13:17    Předmět: Citovat

citace:

Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal.

Tak s timhle jsme na tom stejne,v posledni dobe docela casto stridam,pac je to kazdymu fuk.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Ragupki



Založen: 5.8.2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so srpen 23, 2008 13:12    Předmět: Citovat

Teď mě napadlo, jestli etpub umožňuje shuffle podle K/D, když už to zobrazuje v seznamu hráčů. Občas by se to celkem hodilo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diloph
Level4
Level4


Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 334
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: so srpen 23, 2008 15:03    Předmět: Citovat

Ragupki napsal:
Teď mě napadlo, jestli etpub umožňuje shuffle podle K/D, když už to zobrazuje v seznamu hráčů. Občas by se to celkem hodilo Smile


Bohužel je to jen podle expa, což je občas problém. Jednak na začátku tažení je shuffle zcela zbytečné (přesto ho někdo občas dává) a druhak, což je běžné, lidi prostě přijdou dříve či pozdějí a pak je shuffle stejně neobjektivní.. aneb prok!nek po půl minutě se 100xp je furt prok!nek Very Happy
_________________
dilo(cz), lolín
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ragupki



Založen: 5.8.2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so srpen 23, 2008 15:47    Předmět: Citovat

No právě proto se ptám, zda se nenajde šikovný programátor/skriptař, který by to dokázal zařídit Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diloph
Level4
Level4


Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 334
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: so srpen 23, 2008 20:19    Předmět: Citovat

Ragupki napsal:
No právě proto se ptám, zda se nenajde šikovný programátor/skriptař, který by to dokázal zařídit Smile


Ptal jsi se Alse? Very Happy
_________________
dilo(cz), lolín
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
egi



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 01:33    Předmět: :( Citovat

Ragupki napsal:
Diloph napsal:
Jé.. tys můj člověk Cool Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl)


No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.

Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne Smile
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Sad Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr Smile


JJ kdyz hraje 10 lidi a z toho 4 maj soldiery 3 coverty 1 medica 2engy to se to pak blbe utoci. Coz je posledni dobou asi normalni - nic chytryho proste napalit panzu na spawn Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
egi



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 01:33    Předmět: :( Citovat

Ragupki napsal:
Diloph napsal:
Jé.. tys můj člověk Cool Já to taky vnímám jako týmovou hru nejen s jednou postavou typu hrr někam. Pravda je, že se tady ti "techničtěji lepší" hráči stylizují spíš do fraghunterů a tohle kouzlo tím tak trochu kazí... viz vlákna o tom, jak je voják s panzou nebo medik co loví fragy na houby (kolikrát jsem už takovýho rádobyprofíka viděl, jak nadává, že jeho tým neuhlídal třeba dělo, ale on jen někde lovil hlavy aniž by s tím hlídáním pomohl)


No já v zásadě proti fraghuntu nic nemám, přece jenom se zabíjí nepřátelé a méně akční povolání dostanou větší prostor, ale když je to na úkor objectives (řeže se jen u jednoho vchodu a druhý nikdo nehlídá) nebo na úkor hratelnosti (SK, samé panzy a fieldi), tak je to naprd, i když kromě SK se s tím moc dělat nedá.

Ad objectives - snažil jsem se místo dotazů typu "jaktože tam nikdo nebyl" nebo "jaktože si nikdo nevzal to a to povolání" toto všechno dělat sám, ale pak jsem se na to vykašlal. Nemůžu být kupříkladu zároveň eng střežící zadní vchod Battery a zároveň covert, který je připraven odpalovat rampu. A když má zbytek mediky, fieldy a panzy, tak prostě dělám jedno z toho a doufám, že to nějak dopadne Smile
Co mi vadí je, když jeden tým vyhrává jednu mapu za druhou, protože má na své straně jednoznačně lepší fraggery, soupeře nenechá vylézt ani ze spawnu a při pokusu o shuffle člověk sklidí akorát nadávky i z vlastního týmu, a že nemáme fňukat, že jsou zkrátka lepší...jako by početní rovnost týmů ospravedlňovala jakostní propast Sad Podle mě je hra nejlepší, když je vyrovnaná a ideálně má infarktový závěr Smile


JJ kdyz hraje 10 lidi a z toho 4 maj soldiery 3 coverty 1 medica 2engy to se to pak blbe utoci. Coz je posledni dobou asi normalni - nic chytryho proste napalit panzu na spawn Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bedna



Založen: 23.8.2008
Příspěvky: 70
Bydliště: Horňany, Slovakia

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 11:00    Předmět: Bann Citovat

Prečo som zabannovaný, za nič.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KAP
Level4
Level4


Založen: 7.7.2007
Příspěvky: 191

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 11:04    Předmět: Re: Bann Citovat

bedna napsal:
Prečo som zabannovaný, za nič.


Ty ses prostě bedna Very Happy zkus si přečíst jinej thread, tak se to vysvětluje Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mik (CZ)
Level4
Level4


Založen: 21.1.2007
Příspěvky: 507
Bydliště: ANO

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 13:52    Předmět: Re: Bann Citovat

bedna napsal:
Prečo som zabannovaný, za nič.


Neboj, kamráde, to se jen boti zabednili na Regnetu..
_________________
Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra et.regnet.cz -> Pokec Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Další
Strana 14 z 16

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com