|
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Třikrát Menu Anonymní
|
Zaslal: pá září 26, 2008 15:47 Předmět: Re: Als |
|
|
Diloph napsal: |
Als to tu už vysvětloval.. nejde snížit boty na 0, minimálně bylo tuším 4 (dva a dva pro každý tým). Ale přikláním se k nějaké Lev2+ administrátorské variantě, kdy by se jim v nouzi dali nějakým příkazem alespoň měnit povolání... když už je zakázáno boty kickat... někdy si ti boti namíchají nepoužitelná ba přímo škodlivá povolání a jsou spíš ke škodě týmu |
Kde? Nemůžu to najít. Na http://et-stats.regnet.cz/forum/viewtopic.php?t=42&highlight=minimalni+pocet+botu jsem našel jen konstatování, že minimální počet je 4. Ale proč to už se tam nepíše. Včera jsem si chtěl na Regnetu zahrát, ale tři boťáci u alies zabirali místo. Tak jsem šel jinam. Dle mého názoru by bylo nejlepší, kdyby botu bylo:
0 jestliže je na serveru připojeno minimálně 12 skutečných hráčů
jinak počet botu = 12-počet skutečných hráčů.
Pritomnost botu pri obsazenem servru mi prijde nanic. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Desertstorm Level4
Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: pá září 26, 2008 18:31 Předmět: Re: Als |
|
|
Třikrát Menu napsal: | Diloph napsal: |
... |
Kde? Nemůžu to najít. Na http://et-stats.regnet.cz/forum/viewtopic.php?t=42&highlight=minimalni+pocet+botu jsem našel jen konstatování, že minimální počet je 4. Ale proč to už se tam nepíše. Včera jsem si chtěl na Regnetu zahrát, ale tři boťáci u alies zabirali místo. Tak jsem šel jinam. Dle mého názoru by bylo nejlepší, kdyby botu bylo:
0 jestliže je na serveru připojeno minimálně 12 skutečných hráčů
jinak počet botu = 12-počet skutečných hráčů.
Pritomnost botu pri obsazenem servru mi prijde nanic. |
To uz jsem tu psal,ale tak,aby aspnj boti uvolnili misto pri pripojeni urciteho poctu hracu,pripadne byl pripojen jen jeden,aby vyrovnal teamy,nez prijde nekdo jiny.Klidne at tam sou 4,ale 2+2.oni furt prebihaj a delaj to spatne.Stara verze omnibotu byla lepsi.
To Als> co treba Fritzboty,ty maj opravdove AI,ale vl;astne neumej zase vsechny mapy |
|
Návrat nahoru |
|
|
MILHAUS [CZ] Level3
Založen: 3.3.2007 Příspěvky: 242 Bydliště: Brno-Husovice
|
Zaslal: po září 29, 2008 04:54 Předmět: už je to v pořádku |
|
|
Vyměnil jsem tkaničky a už je to ready. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diloph Level4
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po září 29, 2008 09:53 Předmět: |
|
|
No nespekuloval bych proč, prostě je to tak. Nějaké minimum tam z nějakého důvodu být musí. Als to vysvětloval už před rokem, ale nemůžu si vzpomenout.. proto to prostě beru že to tak je.
Spíš je problém v adminech, jednak by se měla kontroloval zapnutá položka vybalancovaných týmů a jednak by botíky měli admini tak nějak šoupat automaticky.
Nevím jestli to dělám dobře, ale když jdu do hry tak boty vyrovnávám, aby byly na obou stranách stejné počty. Někdy je to sice opruz, když chodí lidi jen na čumendu a zas zmizej, ale zadat putteam a trochu boty přešoupat není zas až taková dřina. _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
|
LaCunda Level4
Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: po září 29, 2008 12:46 Předmět: |
|
|
ted je soupat nemusis (vetsinou), dela se to samo... me jenom stve to, ze kdyz se nekdo pripoji, tak mu to automaticky neudela misto u tymu s mensim poctem hracu, ale necha ho to pripojit, kam chce... takze u jednoho tymu je vecne jeden, dva lidi a u druheho 6 ... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Als Site Admin
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 134
|
Zaslal: po září 29, 2008 12:52 Předmět: |
|
|
Boti zustavaji proto, ze je to bot server
LaCunda: To znamena, ze se odpojuje bot vzdy z toho sameho teamu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Colony Lisak Level3
Založen: 15.8.2007 Příspěvky: 170 Bydliště: Pozlovice
|
Zaslal: po září 29, 2008 14:03 Předmět: |
|
|
LaCunda napsal: | ted je soupat nemusis (vetsinou), dela se to samo... me jenom stve to, ze kdyz se nekdo pripoji, tak mu to automaticky neudela misto u tymu s mensim poctem hracu, ale necha ho to pripojit, kam chce... takze u jednoho tymu je vecne jeden, dva lidi a u druheho 6 ... |
LaCunda to máš pravdu že to tak je a je to taky lepší když si hrač muže vybrat ale taky musi ten hráč mít něco v hlavně. Ja když dojdu vyždy se podívuk de je vic bootu a tam jdu a toto u velké většiny hraču neplati naposledy se mi stalo že jsem hral sám ze sedmi bootama proti 4 ze 4 bootama protože někteří asi nemaji čas řešit kolik je na každé straně bootu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po září 29, 2008 16:42 Předmět: |
|
|
No jo, bohužel ta hra je hlavně o losování, jestli člověk bude hrát s přesilou nebo proti přesile. Když hraju, tak to pravidelně kontroluju a protože je botů většinou takový počet, že jeden přebývá, tak ho hodím k silnějšímu týmu. I přesto se mi ale stává, že se příchozí připojí k nim - takže ten bot se asi musel odpojit a dělat rozdíl dvou botů zase nechci.
Ale je to hlavně v lidech. Není problém říct nějakému Inspectorovi+, aby udělal místo. Když hraju, tak jsem ještě neviděl, že by ani jeden člověk neměl level. Nově příchozí se tiše připojí k silnějšímu týmu, na výzvy na chatu nikdo nereaguje, původní hráči hezky mlčí, protože "my jsme tu už od začátku, my nic, nás se nějaké rovnání netýká". Shuffle se samozřejmě neodhlasuje a snahy o vyrovnání končí prosbou "Běžte někdo k nim", kde někdo = nikdo. Tahle výzva platí jako dostatečný projev dobré vůle, a tak se nakonec nikdo nikam nepřesune. Celá věc je tak obklopená polem PNJ. Hlavně vyhrát, zabít co nejvíc postaviček, v tom je přece ten pocit uspokojení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Diloph Level4
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út září 30, 2008 06:19 Předmět: |
|
|
Pokud to není domluvená "bot run game", tak bych v těch situacích co popisujete neváhal použít příkaz shuffle natvrdo (pokud neprojde nebo je znemožněný způsob vote). _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ragupki
Založen: 5.8.2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út září 30, 2008 08:10 Předmět: |
|
|
Podle wiki může !shuffle jenom Sheriff a !passvote jen Superintendant - i tak bych s tím ale šetřil, stačí mi to, co si někdy vyslechnu, když se shuffle odhlasuje normálně. Ale musím říct, že i v takových situacích, kdy má jeden tým dlouhodobou převahu v počtu hráčů (5/3, 7/4) ani hráči s levely nic nedělají. Když si dám !listplayers, zjistím, že jsou přítomni 2-3 Inspectoři, popř. i jeden hráč s vyšším levelem...a nikdo nic. Proto říkám, že je to v lidech. Docela chápu, že dát natvrdo !shuffle si moc lidí netroufne jednoduše proto, že by sklidil spoustu nadávek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LaCunda Level4
Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: út září 30, 2008 08:31 Předmět: |
|
|
Als napsal: | Boti zustavaji proto, ze je to bot server
LaCunda: To znamena, ze se odpojuje bot vzdy z toho sameho teamu? |
nee, to znamena, ze se neodpujuje zadny bot, hrac se normalne pripoji, kam chce a az potom se odpoji bot z tymu, kam se pripojil...
predtim to bylo proste lepsi, boti se odpojovali automaticky, kdyz se nekdo novy pripojil a z tymu, kde bylo min lidi
to ragupki: jj, bohuzel svata pravda, co tady ten kluk popisuje... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Als Site Admin
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 134
|
Zaslal: út září 30, 2008 09:51 Předmět: |
|
|
LaCunda napsal: | nee, to znamena, ze se neodpujuje zadny bot, hrac se normalne pripoji, kam chce a az potom se odpoji bot z tymu, kam se pripojil... |
Takhle to ale neni. Bot se odpoji hned, kdyz se nekdo pripoji na server a ne az potom co vleze do hry. Navic se skutecne odpojuje od tymu kde je vic hracu. Jenze do 16 hracu je jich porad na kazde strane osm, meni se jen pocet botu. Predpokladam tedy, ze se boti odpojuji porad jen z jednoho stale stejneho tymu. Spatne se zjistuje jestli je to zrovna takhle, protoze to narusuji a hraci s levelem co muzou vlezt jinam a i samotne odpojovani hracu uprostred hry. Podivam se spis na skript ktery to ma mit na starosti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LaCunda Level4
Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: út září 30, 2008 10:08 Předmět: |
|
|
Als napsal: | LaCunda napsal: | nee, to znamena, ze se neodpujuje zadny bot, hrac se normalne pripoji, kam chce a az potom se odpoji bot z tymu, kam se pripojil... |
Takhle to ale neni. Bot se odpoji hned, kdyz se nekdo pripoji na server a ne az potom co vleze do hry. Navic se skutecne odpojuje od tymu kde je vic hracu. Jenze do 16 hracu je jich porad na kazde strane osm, meni se jen pocet botu. Predpokladam tedy, ze se boti odpojuji porad jen z jednoho stale stejneho tymu. Spatne se zjistuje jestli je to zrovna takhle, protoze to narusuji a hraci s levelem co muzou vlezt jinam a i samotne odpojovani hracu uprostred hry. Podivam se spis na skript ktery to ma mit na starosti. |
nj, mas pravdu...dneska, jak sem se pripojil, tak se opravdu odpij ten bot, ale z tymu, kde bylo vic hracu, resp byl tam jeden hrac, u druheho zadny... tak ja nevim, predtim to tak neblblo, mozna to opravdu funguje, jak rikas, jenom pokazde, kdyz se joinu ja, tak je to jinak... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Colony Lisak Level3
Založen: 15.8.2007 Příspěvky: 170 Bydliště: Pozlovice
|
Zaslal: út září 30, 2008 12:15 Předmět: |
|
|
No jo to máš Ragupki pravdu ale ja kolikrat přeskočim za hru bud k axis nebo k alies když to udělaš na konci mapy tak se na nove mapě stavy pomoci bootu vyrovnaji ja se snažim vždy toto vyrovnat ale bouhžel to nejde příkaz !shullfe by se mi hodi bouhžel někdy s tím nejde hnout No vždy záleží na hráčích |
|
Návrat nahoru |
|
|
Als Site Admin
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 134
|
Zaslal: út září 30, 2008 13:52 Předmět: |
|
|
Tak bylo to opravdu tak jak jsem predpokladal. Skript jsem predelal a ted by to melo fungovat dobre. Tj. bot se odpoji z teamu, kde je vic botu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|