 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KAP Level4

Založen: 7.7.2007 Příspěvky: 191
|
Zaslal: st říjen 17, 2007 16:00 Předmět: Re: hmm |
|
|
doktor napsal: | Pravda hodil sem artu presne tak aby to sundalo axis vybihajici prednim vchodem jelikoz tank byl zrovna na moste a tim sem zabranil axis fildum zniceni tanku a omg cituji Dodge ram:vbehl sem schvalne do rany abych zjistil kdo to tam hazi !!spawnkill=misto zrozeni nikoli vychod !! a otazka spawnkill nozem nebo tomikem omg zkus zabit me kdyz se zrodim jako axis(nevydrzis ani 2s !!)kdyz tam nekdo je holt smula toho kdo se zrodi a nedokaze se zorientovat a sikovnost toho kdo tam v tu chvili prochazi a prezije.Dodatek spawnkiling=zabiti vyce hracu na miste zrozeni tezkymi zbranemi(arta,panza,flamen)nikoli tomikem nebo az nozem chtel bych takoveho hrace do tymu  |
Naprostej souhlas, bohuzel nekteri lide berou nektery ulicky jako SK a nektery ulicky jako ne, zalezi fakt na lidech, kteri prave hrajou. A pak se warnuje, kickuje, nadava a nakonec se to tady vzdycky popere na foru.
Jeste, ze si to nastvani muzeme vybit pri hre
Hre zdar a ET zvlast lolini. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Prokinek Level3

Založen: 5.3.2007 Příspěvky: 293
|
Zaslal: st říjen 17, 2007 16:00 Předmět: |
|
|
Co to je topic  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: st říjen 17, 2007 17:10 Předmět: |
|
|
2 Prokínek:
Nedělej, že to nevíš Proki. Každej na Regnetu už ví, že ty ten Topic používáš, jinak bys tak až příliš dobře nestřílel skrz zdi! Až Tě ale jednou čapne ten Pankáč, dostaneš permban i se svým Topicem!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: st říjen 17, 2007 17:17 Předmět: |
|
|
2 Prokínek:
Dost legrace, teď vážně. Topic je vlastně topič bez české diakritiky a je to zastaralý název pro kotelníka. Kdyby Tě něco zajímalo o našem Kotelnickém Řádu nebo přímo o Kotlích, rád posloužím, mám v tom nějakou praxi.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tox Level4


Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 486 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: st říjen 17, 2007 17:52 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | 2 Prokínek:
Dost legrace, teď vážně. Topic je vlastně topič bez české diakritiky a je to zastaralý název pro kotelníka. Kdyby Tě něco zajímalo o našem Kotelnickém Řádu nebo přímo o Kotlích, rád posloužím, mám v tom nějakou praxi.  |
nejvetsi praxi v tomto ohledu ma Mik alias pan Kotel _________________
6miB*Kalish3k |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: čt říjen 18, 2007 09:12 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | 2 Desertsorm:
Až tak doslova s Tebou souhlasit nemohu, existují vzácné výjimky. Jednou z nich je plážový Allied spawn na Seawall Battery, kde nálety a panzy dolů pod úroveň spodního MG v Axis bunkru nebudu tolerovat nikdy a naopak nikdy nebudu trestat domnělý spawnkilling na jakýkoliv spawnpoint s vlajkou. A samozřejmě warny jen za zabití více hráčů na spawnpointu pomocí panzy, flame, mortaru, náletu a podpory. |
No vidis, nase nazory se nevylucuji a s tim souhlasim,to cos napsal podporuje to, ze totiz pod kulaskem uz je vlastne spawn a kdyz je tam nalet nebo panza,neda se jit jinudy.V navaznosti v ulicce ze spawnu, ktera te chrani,a na battery chybi,to proste SK neni, protoze te prave chrani pred strelbou, i artilerii,a muzes jit jinudy.Vypada to, ze se nakonec shodneme.
Dodatek: asi jsem spatne pochopil, ja psal zas o kulasku u allied spawnu, pod nim je to SK,takze neshodneme.No nic.Alici maji totiz dva spawny. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: čt říjen 18, 2007 16:40 Předmět: |
|
|
2 Desertstorm:
Tak to jsi to opravdu četl špatně. Když dáš fieldem podporu až na statické MG dolů na pláž, z tohoto spawnpointu nevyběhne přímo vpřed živý vůbec nikdo. Artillerie má obrovský rozptyl a to MG je velmi, velmi blízko fyzickému spawnpointu ve vodě, odhaduji to na 4 až 6 kroků. V té vodě se navíc špatně běhá a plavání je pomalé, takže 3 sekundy štítu opravdu nestačí na opuštění atakovaného prostoru. Takže zbytku Allies, kteří přežijí, nezbývá nic jiného než se vydat doprava za útes a tam přečkat zbytek mapy. Ani argument, že Allies team má na Seawall Battery dva spawny není tomuhle omluvou, protože spawnkilling se samozřejmě vztahuje na všechny permanentní spawnpointy obou týmů.
Seawall Battery je jediná mapa, kde Allies spawnují přímo naproti Axis pozicích na totálně nekrytých spawnpointech, navíc s obrovským výškovým handicapem. Protože se rodí přímo ve vodě, měl by jim být dán alespoň prostor dojít na pláž, kde můžou zvolit jeden ze dvou možných (!!) směrů pohybu a to dopředu ke zdi nebo doleva, jiné směry nemají pro aktivní hru význam. V případě, že panza zakempená za kamenem na pláži dostane headshot jinou panzou vystřelenou z Axis bunkru, těžko to lze považovat za spawnkilling. V bezprostředním okolí toho MG ale už ano, je to přímo ve směru spawnpointu. Většina public serverů, kde je spawnkilling povolen (ale těžké zbraně naopak omezeny), tuto mapu už vymazala z kampaní, protože přesto, že lze u upravené verze permanentně zničit zadní dveře dynamitem, je to stále mapa těžce nevyvážená. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 06:32 Předmět: |
|
|
to cos napsal se nevylucuje s mym pohledem.Artu nemuzes dat az na posledni kulak u allies.Myslel jsem to tak, ze pro mne je to SK az kdyz mne zabije napr. ta arta za kulometem blize ke spawnu.Jestli pada tesne k nemu,ale za nim je to ok,muzu se ji vyhnout vice mene uspesne.
K tem dvema spawnum a ze oba se musi brat jako chranene,myslel jsem to tak, ze kdyz se ti nelibi behat kolem arty, tak se naspawnuj vedle.Ne,ze kdyz ma nekdo dva spawny znamena to ze jeden muzu kosit.Takze sikovny field muze zdecimovat muj zbrkly team, kdyz budu hrat za alies,aniz by mel problem s SK.Jasne ze takova hra za chvili prestane bavit,kdyz jsem alik,ale co,neresim to,uznavam,ze pokud mne to nesejme na spawnu, resp. u battery na kraji jak vylezu z vody, neni to SK.O to vic mne pak rozcili, ze jsem dal artu v oasis pred spawn axis-rikam pred spawn-myslim nejdale od spawnu axis ale dvorecek je malej-a uz se vsichni certi ze sk a vim, ze ve spawnu to nikoho nezabilo a nevidim rozdil mezi timhle a artou tesne ke kulaku v battery.Nema cenu to rozebirat.abych to ale shrnul,reknu vam co mne posledni dobou na regnetu vadi,krome toho ze mam furt lagy.
To all:
Vadi mi, ze nekteri admini nejsou nestranni, protoze v tom to cele je, v nicem jinem,ani v omezeni tezkych zbrani, ani v lidech co nectou forum-a proc by meli, ruku na srdce.Mne osobne parkrat nekdo totalne znechutil hru, kdyz v opozicnim teamu si parili a davali jejich fieldi artu kam je napadlo (pro mne to nebyl SK, bral jsem to) a vzapeti nekdo warnuje meho fielda, ze tam a tam je to SK a nejvic kecu a hadani,nasleduje MUTE....Vo tom to je panove.Bud bude SK tam, kde je spawn o ktery se nebojuje,nebo se stane server serverem jen pro nektere hrace a adminy, kteri tuhle nevyvazenost tak krasne podporuji.
o hratelnosti nemluvim, jde mi o princip a vyvazenost a nerozlisovani ulicek a uz vubec hru na objective, na tohle se vymlouvat, no comment,protoze jakymkoli zabitim nepritele hraju na objective, protoze tim dam vic pristoru pro splneni ukolu meho teamu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 11:20 Předmět: |
|
|
2 Desertstorm:
Na každém člověku najdeš nějakou tu masařku, jak se říká "Hoď po mě kamenem, Ty, jež jsi bez poskvrny."
Zkus se na svůj svůj názor podívat z pohledu Axis. Na mapě GoldRush se sejdou dva vyskillovaní fieldi u Command Postu a svou podporou na čtverec na náměstí v podstatě znemožní Allies teamu vyjít ze spawnu. Spawnkilling to není, spawnpoint je v budově. Některé hráče, ty zkušenější, možná napadne přepnout si spawn na původní. Tam mohou čekat další dva fieldové nebo panzy a tak pořád dokola. Navíc, Botům, kteří na Regnet server patří, vysvětlíš, že si mají přepnout spawnpoint jen s největšími obtížemi.
To samé platí pro Allies, podporou před uličku při Tank Barrier 2 sice zkušenější hráče přinutíš jít jiným východem, Boty a nováčky nikoliv. Navíc i v ostatních východech bývá podpora dalších fieldů.
Takže když to shrnu, podle mě hru na Regnetu kazí poslední dobou hlavně zkušenější hráči spamující podporu a nálety a ojediněle násobné panzy nebo mortary. Kdyby těchto hráčů byla jen polovina, žádné warny, ba možná ani žádní hráči s levelem by nebyli potřeba a tím by vymizel i fenomén napadání adminů za jejich rozhodnutí. Uvědom si, že dávat warny jen zdržuje hráče od hry samotné, ve skutečnosti to nikoho nemůže bavit a číst za to ještě kecy, jaký že jsem to blbec nebo ještě něco horšího a následně číst často hloupý a lživý whine na tomhle fóru je opravdu pro některé hráče důvod vynechání tohoto serveru z oblíbených. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jecm!nek
Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: se píše po "B" tvrde i a po "L" ne.
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 14:11 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | ...
Takže když to shrnu, podle mě hru na Regnetu kazí poslední dobou hlavně zkušenější hráči spamující podporu a nálety a ojediněle násobné panzy nebo mortary. Kdyby těchto hráčů byla jen polovina, žádné warny, ba možná ani žádní hráči s levelem by nebyli potřeba a tím by vymizel i fenomén napadání adminů za jejich rozhodnutí. Uvědom si, že dávat warny jen zdržuje hráče od hry samotné, ve skutečnosti to nikoho nemůže bavit a číst za to ještě kecy, jaký že jsem to blbec nebo ještě něco horšího a následně číst často hloupý a lživý whine na tomhle fóru je opravdu pro některé hráče důvod vynechání tohoto serveru z oblíbených. |
jj souhlas, i kdyz on takovej "Rambo medic" taky potrapi.
Na Regnetu se hold i naprostej novacek potka i se zkusenym hracem a to tu driv moc nebylo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 17:45 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | 2 Desertstorm:
Na každém člověku najdeš nějakou tu masařku, jak se říká "Hoď po mě kamenem, Ty, jež jsi bez poskvrny."
Zkus se na svůj svůj názor podívat z pohledu Axis. Na mapě GoldRush se sejdou dva vyskillovaní fieldi u Command Postu a svou podporou na čtverec na náměstí v podstatě znemožní Allies teamu vyjít ze spawnu. Spawnkilling to není, spawnpoint je v budově. Některé hráče, ty zkušenější, možná napadne přepnout si spawn na původní. Tam mohou čekat další dva fieldové nebo panzy a tak pořád dokola. Navíc, Botům, kteří na Regnet server patří, vysvětlíš, že si mají přepnout spawnpoint jen s největšími obtížemi.
To samé platí pro Allies, podporou před uličku při Tank Barrier 2 sice zkušenější hráče přinutíš jít jiným východem, Boty a nováčky nikoliv. Navíc i v ostatních východech bývá podpora dalších fieldů.
Takže když to shrnu, podle mě hru na Regnetu kazí poslední dobou hlavně zkušenější hráči spamující podporu a nálety a ojediněle násobné panzy nebo mortary. Kdyby těchto hráčů byla jen polovina, žádné warny, ba možná ani žádní hráči s levelem by nebyli potřeba a tím by vymizel i fenomén napadání adminů za jejich rozhodnutí. Uvědom si, že dávat warny jen zdržuje hráče od hry samotné, ve skutečnosti to nikoho nemůže bavit a číst za to ještě kecy, jaký že jsem to blbec nebo ještě něco horšího a následně číst často hloupý a lživý whine na tomhle fóru je opravdu pro některé hráče důvod vynechání tohoto serveru z oblíbených. |
bacha letí šutr
prostě souhlasím, je to tak jak píšeš Oso. Bohužel je to tu poslední dobou samý fraghunter co se akorát chlubí "mám 80/10" fieldem, to jsem teda borec že?
Akorát nezní to pořekadlo "hoď po mě kamenem, já po tobě granátem?" _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
(CZF) tronix

Založen: 23.9.2007 Příspěvky: 393
|
Zaslal: so říjen 20, 2007 23:55 Předmět: |
|
|
A samozřejmě warny jen za zabití více hráčů na spawnpointu pomocí panzy, flame, mortaru, náletu a podpory.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mik (CZ) Level4

Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: ne říjen 21, 2007 16:16 Předmět: |
|
|
A ze slovní domluvy se jednomu ucpávej cévky v mozku... _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dodge Ram Level3

Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 170
|
Zaslal: ne říjen 21, 2007 22:49 Předmět: |
|
|
no pánové (a dámy případně) já jsem rezignoval, nemám na to nervy a nestojí to za to vést tuto a podobné diskuze
tímto končím své účinkování v dotazech a připomínkách, dále se budu vyskytovat pouze v pokecu
co se týče serveru, stavím se do pozice obyčejného hráče, tzn. "výhod" svého lvl. admina nebudu využívat (a myslete si o tom co chcete, pač je mi to šumák), regnet není jediný server a než se nervovat či nasírat, je jednodušší udělat logoff a píchnout se jinam (což už sem začal využívat, zvláštně když se začne shufflovat apod.)
howgh |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mik (CZ) Level4

Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: ne říjen 21, 2007 22:52 Předmět: |
|
|
Dodge Ram napsal: | no pánové (a dámy případně) já jsem rezignoval, nemám na to nervy a nestojí to za to vést tuto a podobné diskuze
tímto končím své účinkování v dotazech a připomínkách, dále se budu vyskytovat pouze v pokecu
co se týče serveru, stavím se do pozice obyčejného hráče, tzn. "výhod" svého lvl. admina nebudu využívat (a myslete si o tom co chcete, pač je mi to šumák), regnet není jediný server a než se nervovat či nasírat, je jednodušší udělat logoff a píchnout se jinam (což už sem začal využívat, zvláštně když se začne shufflovat apod.)
howgh |
O slově výhody by se ve tvém příspěvku dalo polemizovat.. _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|