 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 13:07 Předmět: |
|
|
wertyz napsal: | Drice napsal: | 2 Rapy
chce to leteckej snimek mapy okolo spawnu a tam to nejak oznacit  |
http://www.inoob.info/ |
jj presne neco takovyho |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tox Level4


Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 486 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: pá září 21, 2007 13:59 Předmět: |
|
|
Drice napsal: | wertyz napsal: | Drice napsal: | 2 Rapy
chce to leteckej snimek mapy okolo spawnu a tam to nejak oznacit  |
http://www.inoob.info/ |
jj presne neco takovyho |
skvela stranka  _________________
6miB*Kalish3k |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:22 Předmět: |
|
|
Tox napsal: | Drice napsal: | wertyz napsal: | Drice napsal: | 2 Rapy
chce to leteckej snimek mapy okolo spawnu a tam to nejak oznacit  |
http://www.inoob.info/ |
jj presne neco takovyho |
skvela stranka  |
ted jen vybrat ty potrebny a namalovat tam mista wo ktery jde |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:24 Předmět: od HOBITA |
|
|
Zaslal: pá září 21, 2007 03:12 Předmět: SPAWNKILL A ZVYKLOSTI REGNETU
--------------------------------------------------------------------------------
- Regnet uz pravidla davno ma: http://et-stats.regnet.cz/wiki/doku.php?id=pravidla
- Presto mne napadlo sepsat nejaka pravidla okolo SK, jakozto nejflejmovejsiho tematu serveru.
- Budu rad, kdyz to zkritizujete. Uvedete neuvedene body, lepsi priklady psane kurzivou, zavrhnete nesmysly apod. Zkusim to podle Vas upravovat, hodit to na wiki nebo to radsi smazu a zustaneme u nepsanych pravidel.
- Pravidla by nemeli byt soupisem vsech moznych variant na vsech mapach, ale spis obecne reseni vhodne pro vsechny mapy.
A. PROC SE NA REGNETU RESI SK
Aby se dosahlo vybalancovaneho stavu, kdy hra bude vetsinu lidi bavit. Jaky by Regnet vlastne mel byt, nejlepe vystihuje jeden Alsuv prispevek v jinem vlakne:
Als napsal:
Vzdycky jsem chtel server zamereny na hrani pro zabavu. Mrzi me, ze nekteri hraci to vzali hodne vazne a vrhli se na karieru "profesionalu". Server nikdy nebyl zamyslen, jako budouci rodiste takovyhle lidi a jeho posouvani do role trenazeru pro cw se mi nelibi. Byl bych rad aby si lidi na Regnet chodili pohodove zahrat a ne jen za kazdou cenu tupe soutezit kdo je lepsi. I zkuseny hrac si muze zahrat pro radost a naucit zacatecniky par triku, pokud to neumi a chce se jenom ukazovat, pak at se nedivi, ze ho tu nechceme. Argumenty o jinych serverech nejsou na miste, pokud se nekomu libi jak je to jinde, at jde tam, tady to proste bude jine. Je to o volbe a o lidech.
B. CO JE TO SK
"ZABIJENI NEPRITELE/U PO JEJICH NAROZENI NA SPAWNU A JEHO OKOLI/VYCHODECH"
CO JE OBZVLAST SK
1) SK na poslednim nebo primarnim spawnu - primarnim spawnem je mysleno, ze pro tym jsou ostatni jeho spawny nevyhodne
2) Spawnkemping/Opakovany SK - dlouhodobe oblehani vychodu ze spawnu, dlouhodobe (arta, MG) nebo opakovane (panza) apod. strileni na spawn a jeho okoli/vychody
C. TOLEROVANY SK
1) Spawn obsaditelny obema tymy - bez debat povolene jakekoliv jednani
Pr. spawn Old City na Oasis. Po odpaleni Old City Wall se ale spawn stava primarnim spawnem aliku.
2) Objectiv u spawnu - jeden tym to ma k objective vyrazne bliz a druhy tym by nemel sanci s tim pohnout. (tato nevyhoda vsak muze byt vybalancovana frekvenci rozeni)
Pr. druha Tank Barrier na Goldrushi. Pro aliky neni problem k ni tank dopoposouvat, ale dostat se pres ni uz muze.
3) Objectiv ma cestu kolem spawnu - a jak na potvoru se protivnik narodil. Tak se holt brante. Neplest s umyslnym ci snad dokonce opakovanym SK
Pr. vzorem nam budiz regnetovy duchodce Dilo, ktery nacapan souperem na spawnu, odevzda bez vystrelu frag i frak.
4) Na vlastnim spawnu nekdo kempi - a strili z nej. Tak ho picnete nez picne on Vas. A pro soldiera s mortarem si dojdete.
5) Miny - je zvykem na Regnetu tolerovat miny pred spawnem? Celkem sporne tema, jaky je Vas nazor?
Tyhle dva body asi do pravidel nepatri. Jen jsem je tu zatim nechal, kdyz uz jsem je napsal.
D. JAK SE NEDOPOUSTET SK (ZVYKY REGNETU)
1) Jak vidno B. a C. si trochu protireci. Pravidla by tedy nemeli byt soupisem, kde vsude se SK beztrestne muze, ale soupisem, kde se SK (zejmena kvuli objective) toleruje.
2) Obecne vzato maji nekteri stamgasti nepsana pravidla, kam se strili/nestrili, kam se ta arta haze/nehaze, pridejte se k nim. Takove dzentlmensko-regnetacke chovani. A pokud uz nehrajete na objective a jen lovite, nekazte Spawnkillem zabavu ostatnim.
E. JAK PREDCHAZET SK
1) Pokryt mista odkud se SK-illuje - branit si tahle mista nebo je pokryt mortarem, rifli apod.
2) Spawn ma vic vychodu, tym ma vic spawnu - vyuzivat toho (bohuzel novacky je treba naucit rucni prepinani spawnu, boty to nenauci nikdo)
F. UPOZORNOVANI NA SK
Admini jsou zaroven hraci, kteri chteji predevsim hrat, ne se zdrzovat prohresky ostatnich.
1) Kazdy muze slusne upozornit na SK, admini navic mohou dat warn, kick a ban.
Od upozorneni nebo warnu je porad daleko ke kicku.
2) Kazdy se muze za SK omluvit nebo slusne oponovat, ze o SK nejde.
Sproste nadavajici si zaslouzi mute nebo kick, nejedna se o zadne umlceni.
_________________
"Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Max_Cz
Založen: 20.9.2007 Příspěvky: 314
|
Zaslal: pá září 21, 2007 15:24 Předmět: Pravidla SK reseny trosku jinak |
|
|
Jo v tomhle vsem mate pravdu ale fakt se me libila ta stranka s leteckejma snimkama vsech map a byl dobrej napad ty mapky nejak vyuzit udelal bych to jednoduse zalozil bych nekde nejaky misto kde by bylo pro kazdou mapu zabrazenej snimek se spawnama kde bude zakresleny kam je zakazany palit a TO BY BYLO NAPROSTO ZAVAZNY BEZ VYJIMEK PRO VSECHNY a nebylo co resit uz by se nikdo nemoh na nic vymlouvat a admini by se snikym nemuseli hadat co je sk a co ne!Sice by to chtelo od nekohu trosku si stim vyhrat ale myslim si ze by to stalo za to a bylo by to jednodusi nez to resit furt dokola proste tam na tu mapku placnout nejakou zonu kam je zakazano palit a bylo by to podle me by to bylo nejprehlednejsi reseni a hlavne by tom v mel jasno kazdej  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá září 21, 2007 15:59 Předmět: |
|
|
Jen malá poznámka, kdyby se do toho někomu chtělo, obrázky map jsou uloženy v .pk3 souborech v adresáři levelshots. Soubor s příponou pk3 je rozpakovatelný zip soubor a například v Total Commanderu jej stačí označit kurzorem a Enterem rozbalit. Obrázky základních map jsou v souboru pak0.pk3 v adresáři levelshots jako *_cc.tga (např. battery_cc.tga). Většina map je potom uložena v adresáři Wolf/etmain/. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dodge Ram Level3

Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 170
|
Zaslal: so září 22, 2007 12:26 Předmět: |
|
|
no nevím, řekl bych že na regnet chodí většinou stalí hráči, kteří moc dobře vědí co se má a co ne, broblém je když tam zavítá někdo z ciziny nebo nováček, kterej netuší co po něm chceme když říkáme SK nebo vykuk, kterej si po příchodu dá listplayers a vidí že není přítomen nikdo kdo by ho mohl vyhodit tak hurá na to
co se týče honění XP to je hlavně věc amíků, už kolikrát se mi stalo hlavně v gold rush a oasis, že jsem požádal mediky o doprovod mne enga, ale kolikrát na to nikdo neslyší ... to pak člověku znechutí a se slovy sr.át na to si beru medika a jdu bojovat a prdím na objectives (tím spíše když vidím v týmu 4 fieldy, 3 vojáky,....) za němce je problém v railgunu a v battery (u railgunu občas někdo zakempí u zásob a nezajímá ho nějáký ježdění vlakem, v battery se zas občas nikomu nechce hlídat zadek)
ještě bych měl připomínku k botům, jestli by nějak nešlo hlídat, aby týmy měli třeba boty stejného povolání, protože pokud maj němci bota enga a medika, amíci zas bota vojáka a coverta tak je to dost velkej rozdíl ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: so září 22, 2007 13:14 Předmět: |
|
|
Ja bych to vubec nerozmazaval.uz proto, ze kdyz jsem nekde prvne, kort cizinec, rozhodne si nekde nectu nebo nehledam pravidla.Uz jsem tu napsal, ze SK by melo byt vsude,kde se nebojuje o vlajku.Jakmile je spawn promenny,dobyva se,a tim padem to neni SK.Jako vyjimku z toho bych udelal treba kdyz nekdo kempi s panzou u spawnu,i u toho o ktery se bojuje a ceka az se protihraci narodi,to je minimalne nefer.Mel by ten spawn spis zahrat a ne cekat aby sejmul co nejvic protivniku.Jasna pravidla pro vsechny.a vubec bych se v tom uz nevrtal a radsi hral. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
[-]s0ld!er
Založen: 15.9.2007 Příspěvky: 58 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: so září 22, 2007 14:21 Předmět: |
|
|
jj desertstrom ma pravdu
 _________________ hram pod nickom
tono=D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po září 24, 2007 13:16 Předmět: |
|
|
2 Hobit
otázka jestli miny pred spawnem tolerovat se myslim ze jo protoze
1) kdyz uz tam jsou roslapou je vetsinou boti a pak je pohoda
2) davat porad miny pred spawn neni nic jednoducheho tak kdyz to nekdo dokaze davat porad do kola tak proc ne a navic to neznici pulku teamu ale jen nejake nestastniky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dodge Ram Level3

Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 170
|
Zaslal: pá září 28, 2007 18:54 Předmět: |
|
|
chtel bych se zeptat jestli toto je spawnkilling nebo ne, pac kdyz sem nadával tak mi tvrdili ze to neni spawnkiling
battery ... spawn o ktery se bojuje (bunkr), allies primo do spawnu (ne na spawn ale primo dovnitr) metali mortar (lagarto) a panzu (korecki (pl)) ... kdyz sem se ozval, tak mi lagarto napsal ze to neni spawnkilling, protoze ze spawnu se na ne strili, tak jak to je???
díky za odpovědi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mik (CZ) Level4

Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: pá září 28, 2007 18:59 Předmět: |
|
|
Dodge Ram napsal: | chtel bych se zeptat jestli toto je spawnkilling nebo ne, pac kdyz sem nadával tak mi tvrdili ze to neni spawnkiling
battery ... spawn o ktery se bojuje (bunkr), allies primo do spawnu (ne na spawn ale primo dovnitr) metali mortar (lagarto) a panzu (korecki (pl)) ... kdyz sem se ozval, tak mi lagarto napsal ze to neni spawnkilling, protoze ze spawnu se na ne strili, tak jak to je???
díky za odpovědi |
Samozřejmě, že to v tomto případě SK není a to už jen z toho důvodu, že se o bunkr bojuje.
A za další jak bys chtěl řešit postavení rampy, když by tam do tebe stříleli a ty bys nemohl opětovat palbu? _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dodge Ram Level3

Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 170
|
Zaslal: pá září 28, 2007 19:02 Předmět: |
|
|
Mik (CZ) napsal: | Dodge Ram napsal: | chtel bych se zeptat jestli toto je spawnkilling nebo ne, pac kdyz sem nadával tak mi tvrdili ze to neni spawnkiling
battery ... spawn o ktery se bojuje (bunkr), allies primo do spawnu (ne na spawn ale primo dovnitr) metali mortar (lagarto) a panzu (korecki (pl)) ... kdyz sem se ozval, tak mi lagarto napsal ze to neni spawnkilling, protoze ze spawnu se na ne strili, tak jak to je???
díky za odpovědi |
Samozřejmě, že to v tomto případě SK není a to už jen z toho důvodu, že se o bunkr bojuje.
A za další jak bys chtěl řešit postavení rampy, když by tam do tebe stříleli a ty bys nemohl opětovat palbu? |
šak proto se ptám |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá září 28, 2007 19:32 Předmět: |
|
|
Dodge Ram napsal: | chtel bych se zeptat jestli toto je spawnkilling nebo ne, pac kdyz sem nadával tak mi tvrdili ze to neni spawnkiling
battery ... spawn o ktery se bojuje (bunkr), allies primo do spawnu (ne na spawn ale primo dovnitr) metali mortar (lagarto) a panzu (korecki (pl)) ... kdyz sem se ozval, tak mi lagarto napsal ze to neni spawnkilling, protoze ze spawnu se na ne strili, tak jak to je???
díky za odpovědi |
ajoj Dodge, mluvíš-li o německém spawnu nahoře na kopci v bunkru, tak se jedná o spawn, ktery mohou zajimat oba týmy (vlajka), nelze tu ze strany allies mluvit o SK a to ani pokud tam někdo z nich přímo metá panzu či mortar. No a vzhledem k tomu, že jsme vzadu se Snop!kem branili jak vzteklí (že Ječmo, Milhaus a ti dva další co se nám tam rozsekávali o obranu), tak allíci nemaj ani jinou možnost než ten bunkr na kopci prostě zlomit
Bez srandy, pokud se někde oba týmy rvou o VLAJKU (platí například i pro siwu do doby než allíci povalí zeď a stane se to tak hlavním spawnem) tak je co se týče vlajkových spawnů dovoleno vše. _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MILHAUS [CZ] Level3


Založen: 3.3.2007 Příspěvky: 242 Bydliště: Brno-Husovice
|
Zaslal: pá září 28, 2007 20:03 Předmět: chicht |
|
|
To Dilo:
Ale nakonec sem vám to šel vyhodit předem.
A vyhodil.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|