 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út září 11, 2007 11:50 Předmět: |
|
|
2 Lacunda
jj svata pravda a to plati pro fsechny |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: út září 11, 2007 11:55 Předmět: |
|
|
Tak ja si dovolim muj pohled.SK je podle mne ten, kdo znemozni hraci ale alespon kratky vybeh ze spawnu aniz by se mohl branit,treba ze kempi schovany za rohem pobliz spawnu.Nemyslim tim spawn, kde se bojuje o vlaku,ale myslim tim KTERYKOLI SPAWN, ne jen jeden, kde se o vlajku nebojuje.dale je SK ten, kdo hazi do spawnu granaty a ceka, za se naspawnuji (vid Belo,vidis to holt jinak).Arty a support k vychodum spawnu jsou SK jen pokud neni jiny vychod a musi to byt opravdu tesne ze zabiji lidi uvnitr.Kdyz vidim artu, nelezu tam, pokud to chci risknout abych byl driv u objective, muj problem,ale v zadnem pripade si nestezuji.osobne to delam tak, ze kdyz uz jsem u nepr. spawnu,nezasivam se za kerem, necham protihraci zmizet stitek a ubehne li pomyslne 5m,tj. par kroku,jdu do nej, proste v dobe,kdy mne uz muze cekat a neprekvapim ho.ale nedelam to, protoze spis to nepreziju ja.mam ale problem s battery.Na plazi je MG a u nej kempi jeste s panzou.pokud se ho chci zbavit,poslu tam panzu nebo artu.Ale pak je to SK,ale v tomhle pripade battery jsem velmi tolerantni a nevim, jestli je to dobre. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: út září 11, 2007 12:01 Předmět: |
|
|
Desetstorm napsal: | mam ale problem s battery.Na plazi je MG |
muj pohled:
zrovna ten MG povazuju za jeden z nejhure umistenych. maly vyhled na nepritele, nizko umisteny > strilis svym do zad. proste podle mne neni duvod jit po nem a vzit s nim narozene na spawnu. _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út září 11, 2007 15:32 Předmět: |
|
|
LaCunda napsal: | to bela: ok, tak to tak neber, ale kdyz za to da nejaky jiny admin warn, tak prosim te nestuj prosti nemu, nebo neprohlasuj, ze ty "za to sice warn nedavas, ael co uz..." hlavne, at stojime za sebou  |
Nic takového jsem neměl, nemám a nebudu mít v úmyslu. Co si vzpomínám, tak jedinou připomínku k rozhodnutí někoho jiného jsem měl v případě, kdy se rozeběhla debata o spawnkillingu po warnu pro snipera Errora na Battery uděleném Dilem. Napsal jsem, že se tomu musím smát. Byl to možná nevhodný komentář, ale opravdu jsem to tak cítil.
Udivuje mě, že k takovému složitému tématu máte tak málo názorů a ty jsou ještě většinou typu "do spawnu se nestřílí" nebo "stejně s tím nic neuděláte". Ok, nic proti, ale já myslel, že se tady budeme snažit vysvětlit hráčům, co je a bude na Regnetu bráno jako spawnkilling a ne že se hráči s možností udělovat warny budou domlouvat na vzájemné toleranci. Tu beru jako samozřejmost. Daleko víc mě mrzí situace jako například včera, kdy se hráč s nickem Nero (SK) dopouštěl spawnkillingu běžně na Regnetu trestaném, šlo o profláknutou uličku Axis u mostu na GoldRushi. Po upozornění se Nero ptal, jak že má vědět, že je to bráno jako SK a kde prý si to má přečíst? A já se ptám taky. Kde? Podle pravidel na Regnet Wiki je spawnkilling zabíjení hráčů na jakémkoliv spawnu a takhle se to posuzovat opravdu nedá. O východech ani slovo ač právě o nich se nejvíc diskutuje. Proč právě Vy, kteří se cítíte poškozeni warnem nebo upozorněním na SK se k tomu nechcete vyjádřit tady a teď? Váš názor tady nebude mít o nic menší cenu, než názor jakéhokoliv jiného hráče. Nebuďte lhostejní, aspoň projednou. Bude Vás to stát stejně času a mnohem méně nervů, než po obdrženém warnu a následné diskuzi o něm v gamechatu přímo na serveru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út září 11, 2007 16:19 Předmět: |
|
|
Desertstorm napsal: | Tak ja si dovolim muj pohled.SK je podle mne ten, kdo znemozni hraci ale alespon kratky vybeh ze spawnu aniz by se mohl branit,treba ze kempi schovany za rohem pobliz spawnu.Nemyslim tim spawn, kde se bojuje o vlaku,ale myslim tim KTERYKOLI SPAWN, ne jen jeden, kde se o vlajku nebojuje.dale je SK ten, kdo hazi do spawnu granaty a ceka, za se naspawnuji (vid Belo,vidis to holt jinak).Arty a support k vychodum spawnu jsou SK jen pokud neni jiny vychod a musi to byt opravdu tesne ze zabiji lidi uvnitr.Kdyz vidim artu, nelezu tam, pokud to chci risknout abych byl driv u objective, muj problem,ale v zadnem pripade si nestezuji.osobne to delam tak, ze kdyz uz jsem u nepr. spawnu,nezasivam se za kerem, necham protihraci zmizet stitek a ubehne li pomyslne 5m,tj. par kroku,jdu do nej, proste v dobe,kdy mne uz muze cekat a neprekvapim ho.ale nedelam to, protoze spis to nepreziju ja.mam ale problem s battery.Na plazi je MG a u nej kempi jeste s panzou.pokud se ho chci zbavit,poslu tam panzu nebo artu.Ale pak je to SK,ale v tomhle pripade battery jsem velmi tolerantni a nevim, jestli je to dobre. |
Děkuji Ti za názor Desertstorme, dovolím si na něj reagovat.
Všechny spawny chráněny proti spawnkillingu být nemohou. Spawn s vlajkou by se nedal dobýt bez spawnkillingu, ne každý je automaticky zabrán po splnění nějakého objective. Hráč by po respawnu zůstal při vlajce a kdo by ho zabil, dopustil by se přestupku. Například kdybychom vzali v potaz některé názory, že i zabíjení v okolí spawnu lehkými zbraněmi je spawnkilling, opravdu bych chtěl vidět, jak opravíte a seberete tank v Allies mundúru na Goldrushi minimálně bez 12-ti warnů! Už dříve bylo dohodnuto, že na společné spawnpointy je povoleno útočit vším, ale jen v době, kdy mohou stále být dobity druhou stranou.
Teď ke granátům "do spawnu". Granáty se většinou hází na východy a nikoliv přímo na spawn. Chtěl bych vidět kohokoliv z Vás, kdo je schopen vlézt nezpozorován do cizího spawnu, načasovat granát s jednosekundovou přesností a ještě se k tomu schovat a dostřílet zraněné pomocí lehkých zbraní. Já to zcela jistě nedokážu, nepoužívám žádný spawntimer, takže časy respawnu nepřítele neznám a ani neumím hodit granát za roh, takže opravdu nevím, o čem tady píšeš. A samotné kempení v cizím spawnu s úmyslem zabíjet právě zrozené hráče jsem označil za SK už dříve. Ale granát vhozený do uličky východu mě absolutně nevadí. Dokonce bych označil granát za lehkou zbraň, protože ho mají všechna povolání a multikill granátem, který zabije víc než dva hráče naráz zaslouží spíš potlesk a Great Shot!, ne warn  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: st září 12, 2007 16:25 Předmět: |
|
|
Cau belo,v podstate pises to same co ja a krome rozlisovani na LW mame stejny nazor.Ja to napsal stejne,viz.
Nemyslim tim spawn, kde se bojuje o vlaku,ale myslim tim KTERYKOLI SPAWN...
Spawn kde se bojuje o vlajku je ok.To s tim granatem do spawnu se mi napr. stalo u axis na radaru,jsem se narodil a jen jsem zahlidnul jak ke mne leti granatek zezadu ze dveri.Pristal u mne.A to je priklad SK.Vybehnu a stejne mne strelec dostal,byl jsem nacatej.Byl si to ty.Ale to je fuk,ja v zapalu boje taky ujedu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Moncicak
Založen: 13.2.2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: st září 12, 2007 22:03 Předmět: |
|
|
lol hobit a Lacunda...jste dobry trapani o kterym pubertakovi mluvis?oddelej si zrcadlo ty hnupe...a SK s LW je fakt husty, to sme myslel, ez tkahle hluboko neklesnete |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: čt září 13, 2007 05:39 Předmět: |
|
|
Desertstorm napsal: | Cau belo,v podstate pises to same co ja a krome rozlisovani na LW mame stejny nazor.Ja to napsal stejne,viz.
Nemyslim tim spawn, kde se bojuje o vlaku,ale myslim tim KTERYKOLI SPAWN...
Spawn kde se bojuje o vlajku je ok.To s tim granatem do spawnu se mi napr. stalo u axis na radaru,jsem se narodil a jen jsem zahlidnul jak ke mne leti granatek zezadu ze dveri.Pristal u mne.A to je priklad SK.Vybehnu a stejne mne strelec dostal,byl jsem nacatej.Byl si to ty.Ale to je fuk,ja v zapalu boje taky ujedu. |
Aha, radar, předpokládám přední bunkr. Jó, tak to je docela možné, že jsem tam ten granát hodil. Ale muselo to mít nějakou příčinu. Buď tudy procházel hráč s objectivem nebo ještě nebyly odbouchnuty přední vrata, takže se dal spawn zabrat zpět. Že jsi se zrovna respawnul musela být náhoda, zvenčí se granát hodit nedá (všechny 3 východy mají rohovou chodbu), takže jsem ho musel začít časovat už venku nebo na začátku chodby. Pakliže tudy prochází nebo kempí hráč, který sebral East Radar a snaží se to oběhnout zezadu, půjdu do toho klidně znova, budu chtít ten Radar zpět. S tím se přece musí počítat, že když hráč zatáhne objective do svého spawnu, bude bojovat i tam. Čekat na tom spawnpointu jen kvůli zabití maximálně dvou nově zrozených hráčů se mě zdá poněkud naivní a navíc většinou hlídám East Radar ze střechy baráku s tankem.
Když už jsi nakousl Radar, tady vzniká další paradoxní situace. Velice často si některý hráč Axis lehne s mobilním MG poblíž mostu nebo přímo na něj a zabíjí hráče vybíhající z chodby vedoucí k Trucku. Protože je MG v ET klasifikován jako těžká zbraň, mělo by střílení do chodby být považováno za spawnkilling, ale v praxi tomu tak není. Respawnutý Allied hráč, který okamžitě vyběhne touto chodbou se tímto MG zabít nedá, ještě má štít a možnost uhnout na pravou stranu a krýt se tak za Truckem. Ani hráči Axis, kempící u Trucku podle mě nemohou být považováni za spawnkillery i když házejí granáty a střílí do chodby. Nejsou tam totiž primárně kvůli spawnkillingu, ale pouze hlídají objective target, v tomto případě Truck. Zjednodušeně řečeno, v bojích v okolí spawnpointu nebo objective musí být povoleno vše, při jakémkoliv omezení ztrácí hra na objective význam a mapa se stane nevyváženou.
Radar mám moc rád za obě strany i když je při vybalancovaných teamech velice těžké ho ubránit. Protože je to však mapa hodně otevřená a všechny spawny jsou kryté a mají více východů, hráči si málokdy stěžují na SK. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: čt září 13, 2007 08:07 Předmět: |
|
|
plneni objective pobliz spawnu se snad logicky za SK nepovazuje, u radaru maji navic alici druhy spawn. obdoba s goldrushem pri snaze aliku dostat tank pres druhou tank barieru.
navic oproti goldrushi, kdy toleruji SK jen kvuli projeti tanku, na radaru muzou axis klidne kempit u tracku celou hru. s objective tam muze alik pribehnout z obou stran. alici maji navic dost casto druhy spawn. _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: čt září 13, 2007 09:48 Předmět: |
|
|
to hobit a bela:
ja nevim, mi to prijde teda rozhodne spatne a proti aspon mym hernim zasadam, nejake kempeni u trucku a zabijeni cerstve respawnutych hracu...z toho uz sem vyrost a kdyz muzeme na goldu pocitat jako SK zabijeni aliku pri vychodu z druheho spawnu, taky si myslim, ze tohle je SK taky...to uz tady padlo nekolikrat, je jedno, kolik spawnu mas a kolik vychodu, nikdo ti nebude branit ze spawnu vylezt... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: čt září 13, 2007 10:52 Předmět: |
|
|
La: tolerovat objektivem opodstatneny SK a delat SK je rozdil. ;o( navic bych nerad zacal slovickarit, kde uz se muze a kde ne pouzit jaka zbran a jestli to zavisi i podle toho, zda soucastky nekdo nese nebo jsou zrovna na radarech, ci jestli maj alici spawn u cp. ach jo.
osobne strilet do ulicky panzou nebo rifli nebudu, venku at si axis delaj co chtej.
nikdy sem na radaru na SK nikoho neupozornoval, mozna proto, ze je to jedina(?) mapa, kde branici tym hlida objektive u spawnu utocniku. _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: čt září 13, 2007 10:55 Předmět: |
|
|
jinak tohle je o regnetackych zvyklostech. neco v tom smyslu:
"kvuli hrani na objective se to muze, ale dzentlmensky to nedelame". _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: čt září 13, 2007 11:50 Předmět: |
|
|
jo, ok, at tam cekaji, kdyz alies utikaji s radarem...ale kdyz normalne behem hry tam kempi 3 medici a aliky nenechaji ani vylezt...to je neco jineho podle me..ok, muzu jit druhym vychodem ale stejne do nich budu muset nabehnout, umru a jeste priom ztratim dalsi cas obihanim...proste je to spatne a hra pro me ztraci smysl... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: čt září 13, 2007 19:53 Předmět: |
|
|
jo,to je pravda.
Belo,tys mne necetl,rekl sjem ze SK nepovazuji u bunkru,kde se bojuje o vlajku,a pak ceka na hrace co prijdou s objective,viz radar.belo, byl to ZADNI bunkr!!ale to neres,je to fuk,a sem tam mi to neva.Clovek v zapalu boje dela ruzne veci.
jeste k tomu radaru, jak axis nenechaji vybehnout aliky ven,a warn se nedava,to bych si dovolil prirovnat k siti do chodbicky na goldrushi u spawnu axis,tak nevim, proc zrovna axis,kteri na radaru nepusti aliky ven,warnuji fieldy alies,ze to davaj blizko chodbicce,kdyz se da vyjit i jinudy.pokud budem slovickarit,poslani support k tomuto spawnu pomuze alikum plnit objective, tzn. nebyt napadeni do zad a muzou lepe ovladnout hru,protoze axis zbyvaji jen dve varianty.Takze je to take hra na objective,tim bych se neohanel, protoze to kvuli objective delaji prece vsichni.zrovna napr. alici probihaji spawnem axis a co delaji, strili, to je hrani na objective?at si behaj po dvore.je to fakt vec nazoru.Osobne by to melo byt tak,ze SK je jakykoli SK na spawnu,o ktery se uz nebojuje.A driv to tak bylo a nikdo nic neresil,az na par rejpalu a zoufalcu,ale zadni stali hraci.
Nema cenu to rozebirat,ale pred tak pulrokem jsem si na regnetu hral uplne bajecne,beze strachu z warnu,nikdo si nestezoval,byla to zabava.Co vic rict, nevim.nasere to, kdyz protihrac dela neco co mi nesedi, a za chvili mne za neco podobneho varuje(coz je malokdy).Kazdy chce mit neco navic,nejakou vyhodu a ohani se cimkoli.a vubec bych nerozlisoval SK na ruznych mapach krome battery, i kdyz ono vylezt z bunkru, kdyz maji alies silny fieldy a 2 panzery je taky docela nekdy zoufaly.to jsem se rozkecal.Udelal bych jednoduchy pravidlo,viz vyse,a nerozlisoval bych, jestli tam nekdo probiha nebo ne, pokud se tam hraci spawnuji.Tecka. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá září 14, 2007 00:05 Předmět: |
|
|
Desertstorm napsal: | jeste k tomu radaru, jak axis nenechaji vybehnout aliky ven,a warn se nedava,to bych si dovolil prirovnat k siti do chodbicky na goldrushi u spawnu axis,tak nevim, proc zrovna axis,kteri na radaru nepusti aliky ven,warnuji fieldy alies,ze to davaj blizko chodbicce,kdyz se da vyjit i jinudy.pokud budem slovickarit,poslani support k tomuto spawnu pomuze alikum plnit objective, tzn. nebyt napadeni do zad a muzou lepe ovladnout hru,protoze axis zbyvaji jen dve varianty.Takze je to take hra na objective,tim bych se neohanel, protoze to kvuli objective delaji prece vsichni.zrovna napr. alici probihaji spawnem axis a co delaji, strili, to je hrani na objective?at si behaj po dvore.je to fakt vec nazoru.Osobne by to melo byt tak,ze SK je jakykoli SK na spawnu,o ktery se uz nebojuje.A driv to tak bylo a nikdo nic neresil,az na par rejpalu a zoufalcu,ale zadni stali hraci.
Nema cenu to rozebirat,ale pred tak pulrokem jsem si na regnetu hral uplne bajecne,beze strachu z warnu,nikdo si nestezoval,byla to zabava.Co vic rict, nevim.nasere to, kdyz protihrac dela neco co mi nesedi, a za chvili mne za neco podobneho varuje(coz je malokdy).Kazdy chce mit neco navic,nejakou vyhodu a ohani se cimkoli.a vubec bych nerozlisoval SK na ruznych mapach krome battery, i kdyz ono vylezt z bunkru, kdyz maji alies silny fieldy a 2 panzery je taky docela nekdy zoufaly.to jsem se rozkecal.Udelal bych jednoduchy pravidlo,viz vyse,a nerozlisoval bych, jestli tam nekdo probiha nebo ne, pokud se tam hraci spawnuji.Tecka. |
Ha, tohle je dobrej názor a řekl bych, že po dlouhé době hodně k věci. Mě to totiž taky připadá, že to předtím fungovalo možná ne bezvadně, ale bohužel lépe než nyní.. a to toho bylo spoustu spíše nepsaného. Já si myslím, že tím jak se tu rozlišují jednotlivé chodbičky, kalkuluje se s objective, začaly se rozlišovat HW a LW a spekuluje se, kam se dá/nedá doběhnout se štítem si to akorát zbytečně komplikujete. Předtím to bylo docela jednoduše nalajnované, spawn byl spawn a fungovalo to, teď se tu vedou vědecké debaty, ale plus mínus výsledek žádnej kloudnej...  _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|