Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kozmen
Založen: 12.2.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Lužany (PJ)
|
Zaslal: pá září 14, 2007 12:17 Předmět: Idealni FPS ve hre |
|
|
Zdary kolik je idalni FPS pri hre? Cim vic tim lip, nebo jak? Mel sem standardne 90 FPS, a ted po nastaveni vse na max a 16krat anisofiltrovani a 6 krat antialiasing mam 75 FPS. Staci to v poho? Nebo to mam dat z5. Diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
OkillercZe
Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: pá září 14, 2007 12:23 Předmět: |
|
|
Ideální fps ve hře je 75 a ještě ideálnější fps je 125 ze 125 pěti hrajou profesionálové. Nejepší ovládáni nejlíp se dělají TJ ap. prostě 125je ideál, je ovšem nutné aby bylo těch 125 všude stabilních. na 97-100% |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAP Level4
Založen: 7.7.2007 Příspěvky: 191
|
Zaslal: pá září 14, 2007 18:35 Předmět: |
|
|
No a kdyz nastavim 125 i kdyz moje "nova" karta 125 vzdycky neda, tak to taky neni na skodu, ne? Uff muj prvni (a posledni) tweak configu
Nastavil jsem to a vecer uvidime |
|
Návrat nahoru |
|
|
OkillercZe
Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: pá září 14, 2007 19:01 Předmět: |
|
|
Věř tomu že stabilních 75 je lepší než nestabilních 125 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mik (CZ) Level4
Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: pá září 14, 2007 20:00 Předmět: |
|
|
KAP napsal: | No a kdyz nastavim 125 i kdyz moje "nova" karta 125 vzdycky neda, tak to taky neni na skodu, ne? Uff muj prvni (a posledni) tweak configu
Nastavil jsem to a vecer uvidime |
Bacha! Z KAPa je od ted profigamer:oD _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAP Level4
Založen: 7.7.2007 Příspěvky: 191
|
Zaslal: so září 15, 2007 11:30 Předmět: |
|
|
To vis, musim drzet krok s Lolinama. Uz jsem si kvuli ET poridil jinou grafickou kartu a mys, ted jeste vic presnosti a nadelam z vas bandu mrtvejch lolinu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Moncicak
Založen: 13.2.2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so září 15, 2007 14:41 Předmět: |
|
|
je to blbost! cim vic tim lip!kdyz mas 999 fps tak ses king teprve...bohuzel ja vas musim mlatit s priblizne 30 fps na vsech mapach a tam kde je snih mam 10+- |
|
Návrat nahoru |
|
|
OkillercZe
Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: ne září 16, 2007 15:50 Předmět: |
|
|
No asi tak Když máš fps přez 125 tak už to pouhým okem nepoznáš. Je to skoro stějné. Naopak když můžu mít vysoké FPS tak si raději omezí FPS na těch 125 abych mohl zvýšit rozlišení na co to jde a detaily. Nevím proč, ale prostě se mi potom líp hraje. Víc vidím ap. |
|
Návrat nahoru |
|
|
BELA OSA Level3
Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 17, 2007 09:14 Předmět: |
|
|
Čaw kluci. Asi Vás zklamu, ale s FPS v ET je to ještě trochu jinak.
Za prvé, položte si otázku, k čemu vyšší frekvenci aktualizace zobrazování vlastně potřebujete. Vše nad 30FPS je již hratelné a nijak Vás to neomezuje, obraz se netrhá nebo spíše se trhá každých 33 milisekund, což lidské oko není schopno rozpoznat. Dále si uvědomte, že pro "čistější" obraz i v pohybu sice můžete FPS zvednout, pokud to grafická karta zvládne, ale nastavení větší než 76FPS má význam jen pro majitele kvalitních CRT monitorů. Běžné LCD displaye totiž mají maximální obnovovací frekvenci 76Hz, a i když karta dodává více obrazových dat, LCD je jednoduše nezobrazí.
Za druhé, s vyšším FPS musíte počítat i se zvýšenými pingy na server, potřebujete totiž v čase více aktualizací a Vaše linka je tím více zatížena. To přímo souvisí s nastavením cl_maxPackets, což je maximální počet paketů vyměněných mezi serverem a Vaším počítačem za sekundu. Složení tohoto packetu sice podrobně neznám, ale nepočítejte, že při běžném nastavení 30 nebo 40 to bude dost pro aktualizaci 300FPS. Navíc maximální povolená hodnota na oficiálních CB serverech je 125FPS, což je v současnosti nejpoužívanější hodnota. Ale pozor! Na 125FPS potřebujete velmi výkonný počítač i pro tak starou hru jakou ET je! Mnohem důležitější než výše FPS je totiž její stabilita po celé mapě. Při změně FPS, kdy už to videokarta nezvládne se objeví nechtěné trhání obrazu.
Za třetí, FPS si můžete na publicu nastavit na jakoukoliv hodnotu, ta je ovšem následně vždy zakrouhlena dolů na násobek celého čísla dělitele číslem 1000. Např. při nastavení 120FPS bude tato hodnota oříznuta na 111.11, protože nejbližší možné číslo je 1000/9 = 111.11.
Za čtvrté, v Quake3 enginu, na kterém ET běží, se vyskytuje chyba, která se projeví při specifickém nastavení FPS jako možnost skákat výše, než ostatní hráči. Zase úplně jednoduché to sice není, jedná se o takzvané "strafe jumpy" nebo "circle jumpy". Ano, jsou to ty trickjump techniky, o kterých jste jistě už slyšeli. Některé skoky jdou zvládnout při jakémkoliv FPS, ty hardcore ovšem už ne. Pro rýpaly: "bunny hopy" jsou něco jiného, ty závisí na rychlosti hráče a přesném načasování dalšího skoku. Uvedené skoky lze prodloužit nastavením "magic" FPS hodnot a ty jsou 43, 76, 125 a 333FPS. Například nastavení 125FPS Vám umožní skákat o 6% výše (a v kombinaci s pohybem dopředu i dále) než ostatním hráčům, při 333FPS je to už skoro 13%.
Pro majitele běžných strojů vřele doporučuji nastavit com_maxFPS na 76 a jestliže tyto budou stabilní okolo 90% celé mapy (na testování si dejte Radar, ta tráva dává videokartě pěkně zabrat), zvedněte si raději rozlišení (v rozlišení 800x600 v dálce hráče opravdu neuvidíte) nebo kvalitu textur, případně další nastavení jako je atialiasing a podobně. Kdo máte možnost, vyzkoušejte si na public serveru a nějaké velmi malé mapě nastavení com_maxFPS 0. Můj počítač s GF7950GX2, což jsou dvě nativně SLI spojené karty GF7900, sice někde zvládne i těch vysněných 999FPS, ale pro trhání obrazu a lagů připojení se to nedá ovládat. Testování FPS na lokálním serveru nemá vůbec žádný význam a jen si otestujete výkon svého systému. Samozřejmě je možné tweakovat grafiku do mezních povolených hodnot pro zvýšení stability FPS při stejném nebo vyšším rozlišení vypínáním různých efektů a grafických vychytávek, ale pak se hra stává více hratelnou než koukatelnou. Jednoduše řečeno, bude hnusná .
Eh, a ještě příkaz na zobrazení FPS ve hře: cg_drawFPS 1, nebo ještě lépe cg_drawFPS 100, což zobrazuje jakési zprůměrované FPS a aktualizuje se pomaleji pro lepší odečitatelnost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mik (CZ) Level4
Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: po září 17, 2007 13:08 Předmět: |
|
|
...a to pracuje jako kotelník :oDDD _________________ Hráč s levelem neni admin! Ale často něco jinýho a většího... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Drice Level3
Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po září 17, 2007 13:27 Předmět: |
|
|
jj a w kotelne cte nejaky prirucky bo co |
|
Návrat nahoru |
|
|
BELA OSA Level3
Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 17, 2007 13:48 Předmět: |
|
|
Tak to jste to hned nemuseli tady prezentovat, že zapadám mezi české intelektuály, kteří jsou vesměs rovněž velmi sečtělí právě z tohoto prestižního zaměstnání. Když už to bylo odhaleno, podotýkám, že tyto teorie vycházejí z mnohaleté praxe, pouze jednotka se jmenuje SPD místo FPS a počet SPD je nepřímo úměrný almužně za vykonanou práci, zatímco FPS je přímo úměrné vykonané práci, spotřebě elektřiny a tím i Vašich výdajů. Pro upřesnění, jednotka SPD byla zavedena dávnou akademickou komunitou a znamená doslova lopat za den (Shovels per day).
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jecm!nek
Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: se píše po "B" tvrde i a po "L" ne.
|
Zaslal: po září 17, 2007 13:50 Předmět: |
|
|
BELO kolik stojis na hodinu ...
Chci tve sluzby!!
ps:mz mlady ani muk |
|
Návrat nahoru |
|
|
BELA OSA Level3
Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 17, 2007 14:21 Předmět: |
|
|
To je těžká otázka. Velmi by záleželo, o jaké služby jde.
Skill kotelníka jsem ochoten pronajmout za 14,75Kč/hod. + 1,20Kč/hod. za amortizaci lopaty + náklady na svačinový papír. Při práci požaduji suché a čisté prostředí s dostatkem dostupných tekutin a pro příjezd do místa vykonání práce preferuji vozy značky Porsche, vyrobené od roku 2004 s uniformovaným certifikovaným řidičem. Ženské pohlaví vítáno. Běžná denní práce průměrně výkonného kotelníka se pohybuje kolem 12-ti SPD. Po písemné dohodě o nadnormativní práci jsem ochoten pracovat maximálně na 113,458%. Obavy o soukromí Vašeho kotle jsou zbytečné, naše komunita vždy byla a je velmi diskrétní. Tyto údaje se poskytují pouze v politováníhodném případě závažného podezření z týrání kotle a to jen orgánům a to jistě není Váš případ. Pardon, orgánům činným v tepelném řízení. Pevně věřím, že svůj kotel milujete z celého srdce stejně jako miliardy lidí po celém světě a neodvážil byste se mu zkřivit drátek na roštu. Věřte, že z naší strany do něj bude házen jen nejkvalitnější výběr Vámi poskytnutého paliva a bude v nejlepších rukou z nejpovolanějších.
Závazné nabídky můžete posílat na adresu budouci.president@kotelna.cz. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MILHAUS [CZ] Level3
Založen: 3.3.2007 Příspěvky: 242 Bydliště: Brno-Husovice
|
Zaslal: po září 17, 2007 14:47 Předmět: jj |
|
|
Já su ochotné ti lupnót šedesát minut na hodinu.Co ty na to?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|