Obsah fóra et.regnet.cz et.regnet.cz
CZ Regnet ET Omni-Bot Server
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Obsáhlej návod na zlepšení skilu v ET-sens.,HW,taktika..

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra et.regnet.cz -> Dotazy a připomínky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Max_Cz



Založen: 20.9.2007
Příspěvky: 314

PříspěvekZaslal: po listopad 17, 2008 14:34    Předmět: Obsáhlej návod na zlepšení skilu v ET-sens.,HW,taktika.. Citovat

Návod pro všeschny kdo maj zájem vylepšit svůj skill a něco se o ET dozvědětSmile
Jelikož mě poslední dobou zloběj lagy a mám problémy s mířením na hlavu tak jsem něco hledal na optimalizaci ET a celkově zlepšení skillu.Narazil jsem jsem na pár informací který mě přišli šikovně napsaný a docela mě pomohly se zlepšit a to během chvíle tak proč se stím nepodělit
(většina věcí od jednoho z nejlepších hráčů ET Raziela třeba se vám to bude hodi tak si užite zajímaví počteníSmile


Aiming by Raziel!
Pro hrace hledajici vedomosti.
--------------------------------------
Kompletní návod Aiming by Raziel!je na www.enemyterritory.sk/ tohle co je tady je jen výtah z toho co se mě zrovna hodilo ale kdo má zájem určitě se vyplatí přečíst ho komplet Je tam mnohem víc šikovnejch věcí přímo ukázky jak mířit na čem trénova mapy taktiky programy na úpravu nastavení je tam vše ale upozorňuju že to má 100MB)

Pokud najdete neco urazliveho v tomhle textu, tak za to vinte svoje rodice. Ja zkusim udelat
to nejlepsi, abych vam predal nejake napady, a scilel s vami moje vlastni zkusenosti. S tim co
jsem ted rekl neukazuju na to, ze to je jedina mozne spravne reseni a nechci rict ze mam vic
pravdu nez vsichni ostatni. To uz je na vas, abyste to zjistili. Vsechno co tady napisu muze
byt pouzito i pro hodne dalsich her (ne jenom RTCW), protoze je to hlavne o mireni a o tom,
jak najit vasi spravnou sensitivitu a jak odstranit problemy s mirenim (treni, problemy
s trackovanim, atd.).

Ja proste vyuziju tuhle moznost vratit neco zpatky komunite, nez to vsechno zapomenu az budu
pryc. A pripominam vam jeste ze tohle bylo vsechno udelano na jeden pokus, zadna kontrola
pravopisu. Co si uvedoite, pokud nemirite nejak skvele je, ze kdyz vase mireni bude hodne
dobre, bude se zdat, ze strilite automaticky, trefujete jenom vuli bez potreby se nejak
tezce soustredit na to abyste mirili dobre.
Mozna vas i prekvapi jak budete sami hrat. Sam jsem se pristihl kdyz jsem provadel uzasny veci
a ani jsem tomu nejak nevenoval pozornost. Proste se to stalo. Kdyz se reflexy a mireni stanou
vasi soucasti, a citite se sebejisti, tak POTOM zacnete hrat skvele.
Zacne to byt vase soucast.

Uvod:
-----
Za prvni, chtel bych rict par veci; nemyslim si ze jsem nejlepsi v mireni, nemyslim si, ze jsem
ten nejlepsi hrac. Nicmene myslim si ze mirim uspokojive a ze jsem mozna jeden z nejagresivnejsich
hracu. Takova byla moje hra uz ze zacatku a takty takova vzdycky zustane (agresivni osobnost Razz).
I kdyz jsem tohle vsechno nemohl ukazat v [<<] a ani v dC, tak to byla moje obchodni znamka
v ostatnich klanech kde jsem sam mohl vest bandu hracu. Tim myslim Team-de a Dark. Dali mi
moznost postavit obrany, utoky, ktere se zamerili na hrace kteri jsou agresivni, aby to vycistili,
a vic defenzivni hrace vzadu pro pripad ze by se neco posralo =) (chtel bych podekovat mym byvalim
nejlepsim medikum Xanthos a Sluttie). Mel jsem vzdycky s sebou jednoho medika, bez ohledu na to
kam jsem sel. Pro toho medika nebylo dulezite aby dobre strilel, proste se nikdy nesmel zabyvat
statistikama.
Ja jsem udelal to nejlepsi, abych vycistil cestu, zabil co nejvic hracu co jsem mohl a aby ten
medik dost naboju. On giboval ty, ktere jsem zabil a daval pozor na me, a dival se dozadu. Kdyz
jsem mel problemy tak se pridal a kdyz me zabili tak jako prvni vec me zkusil ozivit, a az potom
zabit ty co zustali nazivu, vetsinou uz byli zraneni. Byla to opravdu efektivni taktika v utoku,
fungovala stejne dobre proti top klanum i proti tem horsim. Tihle dva hraci (medik+field op)
obycejne nehcodili s tema ostatnima 4. My jsme soupere rozptylovali, ta otravujici cast, ti, kteri
vyskocili prekvapit soupere a donutit je aby se rozdelili, znepokojili, nebo dostali do stresu.
Ta druha cast tymu, bud vsichni 4 dohromady nebo rozdeleni na 2-2, meli za ukol tu odpocinkovejsi
cast hry. Pokud jsme meli panzera aby cestu procistil jeste vic, mohl byt konec hodne rychle.
Pokud chcete priklad, jak dobre tohle opravdu funguje, podivejte se na moje video
"Center of agression", kde hrajeme proti infensus na et_beach. Nas cas byl 2.14 v utoku. Pokud
se na to podivate bliz tak si vsimnete ze se vubec nezastavim a porad mam nejakeho hrace
blizko sebe. (To je moje devka :>).

Pojdme ted prejit k tem opravdovejm vecem:
------------------------------------------

Ja jsem druh hrace ktery miluje soutezeni, umirani a zabijeni zkusenym zpusobem me dela
stastnyho. Ano, i umirani, kdyz me nekdo porazi naprimo v 1na1, zacnu zkoumat jak se to stalo,
zkousim zjistit jak se pohyboval (nechal si staminu? je to medik? bylo to nacasovany? dlouha
nebo kratka vzdalenost? cupnul si? byl pro me uz predem pripraveny? atd). Cokoliv co mi pomuze
se dopatrat k tomu proc jsem ten souboj prohral a jak tomu muzu predejit v budoucnosti.

Vsimnete si ze se nezabiram svym vlastnim mirenim.
Byla moje sensitivita spatna, zadne rozehrani, spinava mys/podlozka, zmenil jsem neco v posledni
dobe (ovladace, nastaveni, config)?
Pokud budete takhle premyslet vzdycky, tak budete mit hodne moznosti, ze kterych se vam bude
delat spatne kdyz budete premyslet o tom jak hrat dobre. Meneni sensitivity kazdy den, meneni
ovladacu obrazovky, configu, nastaveni, jenom to ukazuje ze nejste spokojeni s tim, jak mirite.
A to bude pravdepodobne prvni vec, na kterou si vzpomenete kdyz prohrajete souboj 1na1. Jako
prvni musite zjistit osobni problemy/chyby, nez zacnete analyzovat ty ostatni.
Ujistete se, ze mirite spravne, ujistete se, ze se o to jak mirite nikdy nemusite starat. Potom
muzete mit uspech a sbirat zkusenosti mnohem rychleji.

Kdyz mate nastaveni na kterym se vam zda ze vase mirite nejlip jak je to vubec mozne, napiste
si vsechny veci, ktere to ovlivnuji. Sensitivita ve windows, Zvysena presnost ukazatele (akcelerace)
zapla/vypla (modifikovana?), herni config, jaka mys/podlozka, usb/ps2, verze ovladacu.
Pokom kdyz budete jednoho dne chtit experimentovat, nebo aspon zkusit neco jinak co bude mit vliv
na vase mireni, budete mit aspon nejakou zalohu a muzete to taky sdilet se svym klanem nebo
nejakyma kamaradama.

Hraci mi casto pisou na irc zpravy, kdy rikaji (cti:breci) jak ztratili jejich herni config,
a jak museli zformatovat pocitac. Po spouste komede to vsechno zkonci otazkou "Muzu mit
tvuj config?". Vy lidi si opravdu myslite, ze ze config nekoho jineho udela, ze budete hrat
jako on, nebo nejak lip? Mno, samozrejme ze pokud mate problemy s nastavenim hardwaru,
najit spravny nastaveni pro lepsi viditelnost ve hre atd., tak vam to muze nejak pomoct.
Ale hardware dela 50% z toho celaho, nastaveni operacniho systemu/hry dela tu druhou pulku.
Je to jako byste se ptali nejakeho prodavace aut aby vam dal ladu, ktera bude mit tvar porsche,
taky to moc nepomuze Wink To co je pod povrchem (hardware) je to co musite vyladit, ale nekteri
to mozna nepotrebuji (mysli si to), ale vzdycky dostanete nejaky extra vykon vyladenim vaseho
hardwaru. Hlavni cil je vyladenim dostat stabilni fps (obrazy za sekundu).

Zaprvni je usb proti ps2 (to placaty nebo kulaty pripojeni kterym strkate mys do pocitace):

USB (to placaty pripojeni):
---------------------------
Jak vetsina lidi vi, od usb se predpoklada ze je 125 hz (samplerate) a ze je konstantni. To znamena
ze svoji pozici aktualizuje 125krat za sekundu. Muzete si vyzkouset program "mouserate.exe", ktery
je v adresari "Pomucky". Pohybujte se mysi v rychem kruhu a pokud mate neco jineho nez 124-125
prumer, tak pouzivate ps2.
Proc je tak dulezita konstantni samplerate? Kvuli trackovani. Sledovani nepritele kurzorem pres
asfalt na mp_assault napriklad. Budete trpet z trhanyho mireni, pokud neni konstantni, a mireni
na velkou vzdalenost na vsech mapach nebude optimalni. Pri muzete 500 mhz uvidite opravdu hladky
pohyb mysi. Ze samplerate ktery neni konstantni budou nejvic trpet hraci s nizkou sensitivitou,
protoze jejich mireni bude daleko vic trhane.

PS2 (to stary kulaty pripojeni):
--------------------------------
Jestli mate novou mys, vzdycky u ni byva nejakej ps2 adapter, malinka vec kam pripojite placaty
usb propojeni. S timhle pripojenim muzete mit maximalne 200 hz, coz je teoreticky o 75hz vic
nez usb, takze vypada jako nejlepsi volba. Nicmene neni konstantni. Zkuste nahrat "mouserate.exe"
z pomucek aby jste se o tom presvedcili. To znamena ze to neni zrovna velka vyhoda oproti usb.
Naproti tomu, s usb muzete mit 125 hz, coz bude synchronizovany s fps pokud budete mit 125 ve hre.
Moje volby byla vzdycky ps2, protoze reaguje rychlejc kdyz jsem potreboval udelat nejakej blaznivej
pohyb abych se zbavil spousty nepratel.
PS2 je defaultne nastaveny na 100 hz (windows XP), muzete to zmenit ve
'Start->Nastaveni->Ovladaci Panel->System->Hardware->Spravce Zarizeni->
Mysi a dalsi zarizeni-> Dvakrat cvaknout na zaznam se jmenem mysi pod nim'

"Pokrocile Nastaveni" :
Sample rate = "200"
Input Buffer Length = "300"
Fast initialization = zakrizkovany/zapnuty

Takhle je to udelany ve Windows XP, melo by to bejt stejny i v ostatnich MS Operacnich Systemech.
Muzete videt obrazek toho ve slozce "Hardware", ps2nastaveni.jpg

Zaver pro usb vs ps2:
---------------------
Multikilly atd. vyzaduji, abyste byly schopni reagovat hodne rychle, mit reflexy na nejvyzsi urovni.
A samozrejme musite byt porad mirit cil. Jit z hlavy na jinou muze bejt hodne narocny, jestli
mate problemy s nestabilnim fps a samplerate (a samozrejme ping). Je spousta veci, ktery ovlivnujou
hru, a proto to hodne lidi zmate a vzdaj to. Ja zkusim vysvetlit hodne veci v kratkosti, aniz
bych rikal neco co by vas mohlo zmast.
Jako prvni se kouknete s mouserate.exe co vlastne mate, a jestli je vase usb konstantni.
(pozn.drearem: ani u usb neuvidite konstantni hz pri pomalem pohybu, ale to je diky tomu,
ze program mouserate vypocitava hz/sekunda takze pokud se hybete pomalu tak "hz" klesa ale
ve skutecnosti tomu tak neni)
Udelejte rozhodnuti, co je pro vas lepsi, jestli ps2 nebo usb. Pro me byla ps2 vzdycky nejlepsi.
S mysma od logitech meli nektere lepsi ovladace pro ps2 nez ty od microsofu, reagovali jeste
rychlejc vzhledem k mojim pohybum. Usb muze byt trochu trhane kdyz hodne hybete s kurzorem.
Moje osobni zkusenost je, ze neni nejaky extra rozdil mezi ps2 a usb (kdyz jsem pouzival
logitech ovladace tak moje logitech mys nikdy nefungovala spravne).

Vyber mysi:
-----------
Po dlouhou dobu jsem byl fanda mysi Microsoft Ime3.0, dokud nezacala odchazet.
Nemohl jsem ani pouzivat Usb abych to vyzkousel, protoze elektrina v mysi se odpojila kdyz
jsem hral. Takze jsem zustal s ps2, a taky me to donutilo hrat tak jak jsem hral po dlouhou dobu.
Potom jsem zmenil mys na jinou od Microsoftu, Intellipoint Optical. Dobra vec na tom byla to,
ze byla mensi, lehci a jednoduzsi na ovladani. Klouzala kdyz na ni byl pot, ime3.0 nemela tenhle
problem. Ale kombinace ps2, func 1030 (hladka strana), mouseskatez a intellimouse oprical pro
me fungovala skvele.
Dokud jsem konecne nevyzkousel Logiteh mys. Jako prvni jsem si vsiml toho, jak reagovala.
Nebyla takova zpomalena jako ty od Microsoftu. Kdyz jsem hybal s mysi hodne doprava, nebo
hodne doleva, byla daleko rychlejsi na ceste zpatky doprostred. Ne, nebyla to vetsi sensitivita Wink

Ale po prvnim dnu s touhle mysi jsem mel v prumeru o 10% vetsi presnost (public samozrejme),
a usmival jsem se jako silenej. Strileni s pistoli (ktere nemaji skoro zadny rozptyl) bylo
neuveritelne presne (okolo 50-80%). Pan GMPO-Spear podlehl mymu koltu jednou, kdyz se do me
ani jednou netrefil s mp40 a ja jsem ho trefova s presnosti 70-80% s pistoli. Verim, ze si to
jeste ted pamatuje, fakenickoval jsem na mp_village. A jediny co rekl potom bylo trochu nervozni
"haha" :>
Abych ho nepomlouval, kdyz me zabil nozem otrochu pozdejc, dostal svoji sladkou odvetu Wink
Ale tohle je jenom priklad toho, jaky muze delat rozdil hardware a vase nastaveni. Jediny co jsem
potreboval byla novy mys. A abych nezapomel, v podstate vubec jsem nemenil muj herni config.
Pamatuje si nekdo nick fishy nebo lap na publikach? Wink

Presnost:
---------
Kdyz mluvime o presnosti, vsimli jste si nekdy ze 33.3% je jako nejaka prekazka? Nekdy, nezalezi
na tom jak moc se snazite je trefit, i kdyz hodne zabijite, spousta headshotu, tak proste
nejde vase presnost nad 33.3%. Mno, tohle je takova maximalni prumerne vysoka presnost,
ma to co delat s pingem a trackovanim (treni hodne nici trackovani, nebo pokud je to az prilis
hladke).

Jestli mate treni a trpite klesanim fps atd, nikdy taky nemusite hrat dobre. Skvele reflexy hodne
pomahaj, ale hrou timhle zpusobem nikdy nebudete mit normalne vic nez 33.3% presnost, pokud
nejste blizko a nestrilite do tela. Vidite nepritele, date mu headshot, ale sledovat ho s kurzorem
je dost tezke. Tomuhle rikame ve skandinavii "vift" mireni, ktere je zpusobeny velkym trenim
nebo priliz hladkym povrchem.
Tihle hraci maji casto spoustu headshotu. Vic nez maji fragu, protoze kdyz prvni uvidi nepritele,
ten vetsinou stoji klidne nebo se trochu hybe. Dat mu headshot zapricini, ze se zacne hybat
hodne. A je pak pro ne hodne tezky ho trackovat. Taky nejsou moc dobri s pistoli (pod 30% presnost
ale davaji headshoty). Muzou trpet klesajicim fps/samplerate nebo trenim na podlozce a to
na konec zapricini, ze kurzor strili vsude jinde nez na cil :>

S troskou steni dostanete to nejlepsi mireni a hru, a je uplne normalni se dostat nad 33.3%
presnosti. Hodne pomaha, kdyz nemate zadne fps lagy a samplerate je synchronizovane s fps
(nebo vetsi). Pokud je pc system dobry, muzete mit klidne zaply Vsync (r_swapinterval 1).
Muzete trackovat pohyb nepritele perfektne, nezalezi na tom kam jdou, mate na nem kurzor.
Casto stejne headshotu jako smrti, skveli s pistoli a dobri na dalku. Pokud pouzivate rozlyseni,
ktere umoznuje videt nepritele dost ciste na dlouho vzdalenost, muzete si zmensit cg_fov (90)
a zmensit kurzor.

Nepouzivejte obrovsky kurzor, ktery zakryje cely model hrace na dlouhou vzdalenost, potom nebudete
vedet jeste trefujete hlavu, telo, nebo jestli vubec trefujete. To je proc Boogie podrad pouziva
ten divnej kurzor, ktery ma uprostred prazdne misto. Jćvla cs Smile

Ok, dost mluveni, prejdeme k experimentovani se sensitivitou.
Otevrete adresar "Sensitivita", je tam dalsi soubor, ktery vas bude navikovat temito kroky.

Sensitivita - Velka otazka.
---------------------------

Dulezite pro uzivetele XP je, aby pridali mousefix.reg aby odstranili akceleraci mysi ve windowsech. Pokud to budete
potrebovat vratit tak jak to bylo, spustte default.reg. Vsimntete si ze se po restartu pocitace vase mys hybe
pomalejc. (kouknete se do slozky hardware).

---------------------------

"jako poznam ktera je ta spravna sensitivita??"
Vzdycky stejna otazka znova a znova. Ja hraju s nizkou sensitivitou, takze tohle je to, co jsem udelal.
Hral jsem se sensitivitou 14 po 8 mesicu nez jsem zacal hrat RTCW poradne. Kompletne jsem zmenil cely
muj styl hry diky 3 tydnum sebezdokonalovani a experimentovani.

Jako prvni musite mirit na nepohyblivy predmet, v rtcw jsem si vybral jednu z mg42 guns na
mp_ctfmultidemo (v et je to mapa ctf_multi), ta na nejdelsi zdi. Ten malej kousek zeleza, kterej to drzi na zdi,
je to jenom malinkej kousicek. Je hodne blizko vysce hlavy hracu cehoz si vsimnete ve hre, a proto se
perfektne hodi pro muj ucel.

Jako prvni jsem si hral sam na te mape, kdyz jsem si vsiml, ze je zatracene tezke mirit na tu zatracenou vec
100% presne. Zacal jsem premyslet o tom proc a potom me napadlo, ze to treni mezi moji mysi a podlozkou je
hodne spatny. Slo to jako took-took-took.. a hlavne pohybovanim jednim smerem, zprava doleva to bylo tezsi nez
zleva do prava (pro pravaky). A verim ze naopak pro levaky. Takze tohle mi dalo informaci, ze pri prestrelkach
bych se mel vzdycky snazit zabit nepratele pohybem z leva doprava, protoze to byl ten nejpresnejsi zpusob jak je zabit.

Potom jsem si uvedomil, ze se potrebuju zbavit treni. Tou dobou jsem pouzival mys Microsoft (ime 3.0).
A ty nohy na mysi byly hodne spatny (vinyl), takze jsem se zeptal ostatni, jestli maji stejny problem a samozrejme meli.
Mouseskatez byly odpoved. Nejake jsem si koupil a fungovali docela dobre. Kdyz jsou nove tak jsou
hodne kluzky, vas kurzor beha hodne sem a tam (kvuli tomu jsem si snizil sensitivitu o 0.2). A kdyz jsou
napul sjete, jsou nejlepsi. Hladke, ale zaroven lehke na ovladani (zvysil jsem si sensitivitu o 0.2 zpatky).
Ale hodne rychle se opotrebuji a jsou hodne drahe (300 korun za 2 mouseshifty), a vydrzi v prumeru 3 tydny bych rekl.
Zalezi na tom jak moc tlacite na mys.

Zeptal jsem se znovu, jestli je tady konecne reseni tady tohohle problemu. Nikdo vipadal ze nevi.
Potom jsem cetl nektere napady od hrace q3, ktery nalepil pod mys nejake ocelove podlozky.
A kdyz to bylo pouzil na podlozku na mys s plastickou bazi tak to fungovalo skvele, na chvili.
Taky se opotrebovavaj, ale i s tou pitomou podlozkou na mys. Nakonec jsem skoncil se zalepenou mysi,
ktera vypadala jako ze skladky a s dvema hlubokyma drahama na moji podlozce na mys. Ale nemohl jsem
si koupit novou mys podlozku kazdej mesic, ani mys.

TAKZE.. udelal jsem dalsi krok a poridil si icemat. Ale nelibil se mi ten skrabavy zvuk ktery vydaval
kdyz jsem po nem jezdil mysi. Takze jsem oddelal muj stary funcpad a nechal si ten gumovej drzak, ten
do ktereho date dovnitr tu podlozku. A oddelal jsem gumove podlozky z icematu a dal ho dovnitr, takze
jsem dostal krizenej icemat/func Razz a fungovalo to skvele.

Protoze icemat je delanej ze skla, usazuje se na nem spousta smeti, potu, prachu, pizzy atd.
Ale jediny co potrebujete je trocha vody, takze jsem mel vzdycky sklenicku s vodou na mym stole kdyz jsem hral.
A kdyz byl icemat spinavej, tak jsem na nej proste dal trosku vody a vzal jsem nejakou latku, kterou jsem to
utrel. A vsechno bylo zase v pohode a pripraveno znova ke hre. Nepouzivejte mejdlo, protoze zanechava tenkou
vrstvicku (film) nejakeho tuku-kyseliny, nebo ostatnich chemikalii ktery delaj podklad trochu moc hladkej
a se trenim.

Od ty doby co pouzivam mys od logitechu, nepotrebuju pro ni zadne extra pasky. Nozky techhle mysi jsou
uz tak skvele, mozna trosku trou po case pouzivani, ale v kombinaci s icematem vydrzi docela dlouhou dobu.



Na konec si troufnu rict ze hraci kteri hrajou defensivne jsou ti, kteri si tak kompenziji spatne mireni NEBO vysoky
ping. Hodne jich muze hrat timhle zpusobem uspesne, dobre pro ne, ale nikdy nebudou mit realnou sanci kdyz prijde na
to nekoho prestrilet obratne. Nahybani, spousty granatu, panzer, artillerka a airstriky, vsechno tohle rujnuje
hrani tehle hry na vysoke urovni. Jednoduse nemuzete trenovat na to, aby se z vas stal super panzer uhybac. Kdyz
na vas zamiri panza, umrete. Je to takhle snadne a navic ma sileny polomer zasahu (takze prestante rikat ze
potrebujete bejt zatracene dobri abyste mohli hrat panzera, nejste zadni Q3 hraci s raketama). Takze pokud je za
vama zed, nebo podlaha pod vama, panzer zasahne. Polomer zasahu vyresi zbytek.

Hraci se muzou naklanet za rohy aniz by byli videni. Kdyz ja strcim svoji hlavu za roh v opravdovem svete, moje hlava
se ukaze. Bud by to melo bejt oddelany (ne moje hlava, trubko), nebo modifikovane, jako je to v SOF2.

Prichut jakou ma velky multikill jenom s pouzitim kulometu a zrucnou hrou potesi daleko vic nez trefit 3-4 lidi
s panzerem. Nerikam ze by se mel kompletne oddelat, ale mensi zraneni a mensi polomer zasahu by pomohl. A zrusit spam.
Nekteri z vas si mozna ani nezazili velky multikill proti dobrym klanum, ale ti kteri ano tak vi, jak skvely je
to pocit. Prilis mnoho klanu se soustredi na jejich obranu s pouzitim panzera nebo spamu. Kdyz ztrati svyho panzera,
jejich obrana je pak docela mrtva. To co by ale meli udelat jako prvni je soustredit se spis na to jak zlepsit mireni
a hru kazdeho jejich hrace, a pak bych presel na tymovou hru.

Pred lety mel byt udelany jiny mod pro RTCW, ktery by se dotykal techhle veci. Abych pravdu rekl tak si myslim,
ze velky duraz na zabavu, ktery se kladl kdyz RCTW bylo nove a povetsinou pritahovane nooby, nebo slusneji,
lidmi, kteri nepremysli o tom ze by zacali hrat vic vazneji, velky vyber zbrani (Infensus vazne stejne nepouziva
mg nebo plamenomet;), tezke zbrane a defenzivni styl hry znicil hodne v zacatcich (protoze muzete doopravdy hrat
defensivne s velkym uspechem) a to tu zanechalo spise malou komunitu top-hracu.
A to je ten hlavni duvod proc tahle hra vypada ze umira. Noobove (ti horsi) presli k ET a zanechali RTCW jenom
malou scenu hracu. Ted hraje RTCW okolo 2000-3000 lidi po celem svete. Kouknete se na quake 3, nema zadne zbrane
masoveho zabijeni, musite zabijet jeden na jednoho, tudiz vyzaduje pomerne velkou zrucnost uz od zacatku.
Tohle vsechno dalo k tomu, jak se tahle hra mela hrat i prez to, ze k ni existuje docela dost modu.

Ja osobne jsem zkusil hrat et, obrovsky arzenal zbrani, nove zbrane k hromadnemu zabijeni. Spis me to zklamalo, kdyz
jsem videl ze ma stejnou budoucnost jako RTCW, pokud se nikdo nepokusi udelat nejaky pro mod. ETpro je na dobre ceste,
ale porad se na nem potrebuje hodne pracovat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Prejdete pres adresar "ukazky" abyste se koukli na nejake male klipy, nic proti hracum kteri byli zabiti.
Pouze pro vzdelavaci ucely Wink

Vytoc 555-HELPMYAIM dnes, a prispej 100 korun chudemu studentovi jako jsem ja Razz

Kdyz mate vsechny ovladace, ktere potrebujete, nadesel cas pro tweakovani:
--------------------------------------------------------------------------

Nejdriv ze vseho, neberu si ZADNOU zodpovednost za to, co udelate. Tweakujete, pretaktovavate
a ladite na vase vlastni nebezpeci. Zkuste male kroky, nepretahnete to. Moje rada je budte
proste opatrni a budte si jisti ze vite co delate. Zkuste se podivat na google.com, abyste
zjistili nejake dalsi informace o vasi graficke karte, a jak moc muze byt pretaktovana, aniz
by se muselo pridavat extra chlazeni.

Rada k chladici paste: ArcticSilver, stribro vede teplo daleko lip nez to bily cosik za 30 korun.
Dela vas pocitac stabilnejsi, vydrzi dyl a pobezi jeste rychlejc. Nestoji vic nez 300 korun, ale
je to dobry napad, kdyz chcete zlepsit vykon mozna o 10-15%.

Abych vas trochu uklidnil, pretaktovavam pocitace od doby kdy mi bylo 13. Jediny pocitac, kterej
jsem znicil a vlastne i zacal horet byla moje stara 286, kterou jsem mel ve 13. Po tomhle jsem
nikdy nic nerozbil. Sakra tadleta hromada elektroniky pekne smrdi. :>

Mousefix: (uz jsem to probiral, ale je to dulezite pro lidi co maji XP)
--------
Tohle neni zadne pretaktovavani, ale jednoduse to oddela akceleraci z XP. Jednoduse kliknete
na mousefix.reg v adresari "Sensisivita".

Procesor/Pamet/Chipset/AGP taktovani:
-------------------------------------
Kouknete se na stranky ktere podporuji vas procesor a tam jak to udelat. Je to moc na to abych
to tady vsechno pokryl. Kdysi davno jsme museli otevrit bednu abysme vubec mohli taktovat procesor.
Ted jediny co potrebujete je zmenit par blbosti v biosu abyste pretaktovali pamet, procesor,
chipset a agp. Muzete ziskat hodne vykonu, jestli jste jeste nic takoveho predtim nedelali.
Vas pocitac muze bejt nestabilni kdyz ho pretaktujete, pada, modra obrazovka, atd. Resenim muze
bejt lepsi chlazeni, nebo trochu ubrat z taktovani.
Pretaktovani zkrati zivotnost komponentu. Pokud ale neplanujete mit vas soucasny pocitac dalsich
5 let, tak taktujte.

Tady ještě něco pro ty co jsou líný číst sic v angličtině ale ty věci taky helpnou si pár věcí uvědomit takovej rychlokurz:D
http://www.youtube.com/watch?v=PAuiMOL-WUM&feature=related

Když si to pročtete a pohrajete si stím může to pak třeba vypadt i takhle
(hehe ale fakt jen třeba:DDD
http://www.youtube.com/watch?v=Tg4Y9nV0nJs
http://www.youtube.com/watch?v=hoBk00XYjbs&feature=related

A tohle tipuju tak po 5 letech nepřetržitýho trénování krátce před návštěvou bohnic:DVery HappyVery Happy
http://www.youtube.com/watch?v=U84K55KmNJY&feature=related
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Desertstorm
Level4
Level4


Založen: 29.8.2007
Příspěvky: 545
Bydliště: Zbiroh

PříspěvekZaslal: čt listopad 20, 2008 20:20    Předmět: Citovat

maxi,dobry postrehy,ale to posledni video je husty,normalne jsem zacal v praci malem brecet smichy,nikdo nechapal, hlavne jak mu hodil tu lekarnu Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Dodge Ram
Level3
Level3


Založen: 5.4.2007
Příspěvky: 170

PříspěvekZaslal: pá listopad 21, 2008 12:37    Předmět: Citovat

Desertstorm napsal:
maxi,dobry postrehy,ale to posledni video je husty,normalne jsem zacal v praci malem brecet smichy,nikdo nechapal, hlavne jak mu hodil tu lekarnu Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

jj taky jsem to poslal kolegům, jestli při příští poradě taky něco nenatočíme Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra et.regnet.cz -> Dotazy a připomínky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com