 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: pá září 21, 2007 02:12 Předmět: SPAWNKILL A ZVYKLOSTI REGNETU |
|
|
- Regnet uz pravidla davno ma: http://et-stats.regnet.cz/wiki/doku.php?id=pravidla
- Presto mne napadlo sepsat nejaka pravidla okolo SK, jakozto nejflejmovejsiho tematu serveru.
- Budu rad, kdyz to zkritizujete. Uvedete neuvedene body, lepsi priklady psane kurzivou, zavrhnete nesmysly apod. Zkusim to podle Vas upravovat, hodit to na wiki nebo to radsi smazu a zustaneme u nepsanych pravidel.
- Pravidla by nemeli byt soupisem vsech moznych variant na vsech mapach, ale spis obecne reseni vhodne pro vsechny mapy.
A. PROC SE NA REGNETU RESI SK
Aby se dosahlo vybalancovaneho stavu, kdy hra bude vetsinu lidi bavit. Jaky by Regnet vlastne mel byt, nejlepe vystihuje jeden Alsuv prispevek v jinem vlakne:
Als napsal: | Vzdycky jsem chtel server zamereny na hrani pro zabavu. Mrzi me, ze nekteri hraci to vzali hodne vazne a vrhli se na karieru "profesionalu". Server nikdy nebyl zamyslen, jako budouci rodiste takovyhle lidi a jeho posouvani do role trenazeru pro cw se mi nelibi. Byl bych rad aby si lidi na Regnet chodili pohodove zahrat a ne jen za kazdou cenu tupe soutezit kdo je lepsi. I zkuseny hrac si muze zahrat pro radost a naucit zacatecniky par triku, pokud to neumi a chce se jenom ukazovat, pak at se nedivi, ze ho tu nechceme. Argumenty o jinych serverech nejsou na miste, pokud se nekomu libi jak je to jinde, at jde tam, tady to proste bude jine. Je to o volbe a o lidech. |
B. CO JE TO SK
"ZABIJENI NEPRITELE/U PO JEJICH NAROZENI NA SPAWNU A JEHO OKOLI/VYCHODECH"
CO JE OBZVLAST SK
1) SK na poslednim nebo primarnim spawnu - primarnim spawnem je mysleno, ze pro tym jsou ostatni jeho spawny nevyhodne
2) Spawnkemping/Opakovany SK - dlouhodobe oblehani vychodu ze spawnu, dlouhodobe (arta, MG) nebo opakovane (panza) apod. strileni na spawn a jeho okoli/vychody
C. TOLEROVANY SK
1) Spawn obsaditelny obema tymy - bez debat povolene jakekoliv jednani
Pr. spawn Old City na Oasis. Po odpaleni Old City Wall se ale spawn stava primarnim spawnem aliku.
2) Objectiv u spawnu - jeden tym to ma k objective vyrazne bliz a druhy tym by nemel sanci s tim pohnout. (tato nevyhoda vsak muze byt vybalancovana frekvenci rozeni)
Pr. druha Tank Barrier na Goldrushi. Pro aliky neni problem k ni tank dopoposouvat, ale dostat se pres ni uz muze.
3) Objectiv ma cestu kolem spawnu - a jak na potvoru se protivnik narodil. Tak se holt brante. Neplest s umyslnym ci snad dokonce opakovanym SK
Pr. vzorem nam budiz regnetovy duchodce Dilo, ktery nacapan souperem na spawnu, odevzda bez vystrelu frag i frak.
4) Na vlastnim spawnu nekdo kempi - a strili z nej. Tak ho picnete nez picne on Vas. A pro soldiera s mortarem si dojdete.
5) Miny - je zvykem na Regnetu tolerovat miny pred spawnem? Celkem sporne tema, jaky je Vas nazor?
Tyhle dva body asi do pravidel nepatri. Jen jsem je tu zatim nechal, kdyz uz jsem je napsal.
D. JAK SE NEDOPOUSTET SK (ZVYKY REGNETU)
1) Jak vidno B. a C. si trochu protireci. Pravidla by tedy nemeli byt soupisem, kde vsude se SK beztrestne muze, ale soupisem, kde se SK (zejmena kvuli objective) toleruje.
2) Obecne vzato maji nekteri stamgasti nepsana pravidla, kam se strili/nestrili, kam se ta arta haze/nehaze, pridejte se k nim. Takove dzentlmensko-regnetacke chovani. A pokud uz nehrajete na objective a jen lovite, nekazte Spawnkillem zabavu ostatnim.
E. JAK PREDCHAZET SK
1) Pokryt mista odkud se SK-illuje - branit si tahle mista nebo je pokryt mortarem, rifli apod.
2) Spawn ma vic vychodu, tym ma vic spawnu - vyuzivat toho (bohuzel novacky je treba naucit rucni prepinani spawnu, boty to nenauci nikdo)
F. UPOZORNOVANI NA SK
Admini jsou zaroven hraci, kteri chteji predevsim hrat, ne se zdrzovat prohresky ostatnich.
1) Kazdy muze slusne upozornit na SK, admini navic mohou dat warn, kick a ban.
Od upozorneni nebo warnu je porad daleko ke kicku.
2) Kazdy se muze za SK omluvit nebo slusne oponovat, ze o SK nejde.
Sproste nadavajici si zaslouzi mute nebo kick, nejedna se o zadne umlceni. _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rapy (CZ) Level3


Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 78 Bydliště: Na západě
|
Zaslal: pá září 21, 2007 10:27 Předmět: |
|
|
Toto téma záložil už Drice tak proč je tu další.Už teď je to tu velmi nepřehledný.Co kdyby si každej založil svoje téma o spawnkillu a teamkillu?Co vy na to ? _________________ Rapy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: pá září 21, 2007 10:58 Předmět: |
|
|
Rapy: nove tema jsem zalozil s vedomim, ze je tu tema od Drice a dokonce dve temata o nekolikastrankach, kde se SK dlouhodobe resil.
Asi pred tydnem jsem tohle zesmolil, nechal si to okomentovat od Dila, Mika a !La s tim, ze to zalozim jako nove tema. Holt mne Drice predbehl. Presto jsem to dal jako nove tema, je to o ten krucek dal, ze uz je neco sesumirovane. Predstava je takova, ze to budu upravovat, pripadne se to da na wiki a bude to upravovat kdokoliv.
Jeste k te wiki. Jak vidno k ohlasu tveho prvniho prispevku u Driceho vlakna, kde jsi zkopiroval pravidla z wiki, tak nekteri ani nevi, ze tu nejaka wiki je. Coz je skoda. _________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 11:40 Předmět: |
|
|
2 hobit
je jedno kam to budem psat ale tohle musime psat na 1 misto aby si to kazdy precetl pohromade tak to kdyz tak kopnem sem bo tam a na zaver dame nejaky hlasovani pro nej navrhy a sepisem konecnou upravenou verzi s upresnenim spawn vlajka a bez a sporna mista na mape a uz snad budem u cile  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tox Level4


Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 486 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: pá září 21, 2007 13:55 Předmět: |
|
|
Rapy (CZ) napsal: | Toto téma záložil už Drice tak proč je tu další.Už teď je to tu velmi nepřehledný.Co kdyby si každej založil svoje téma o spawnkillu a teamkillu?Co vy na to ? |
byl by to krasnej zmatek  _________________
6miB*Kalish3k |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:25 Předmět: |
|
|
2 HOBIT
kopnul jsem to tvoje na tema ktere jsem jiz zalozil snad to neva :O)) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:29 Předmět: |
|
|
sve navrhy pište do Návrhy na pravidla Spawn a SK sem uz nic z tohoto tema pls nepiste at to mame vsechno pohromade
dikes |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:41 Předmět: |
|
|
Pěkná práce Hobe, děkuji Tobě a Dricemu, že jste našli čas a odvahu to sepsat. Zajímalo by mě, jak chcete definovat OKOLÍ spawnu. VÝCHOD ze spawnu je taky lehce sporný na mapách s otevřenými spawnpointy, ale to by vyřešilo to ujasněné OKOLÍ. Tam by totiž spadalo i OKOLÍ VÝCHODŮ, tedy jejich vyústění v případě chodeb. Dalším, podle mě, sporným místem je to "dlouhodobé MG" - mobilní MG má omezený počet nábojů a nulové krytí, zato statické MG míří například na GoldRushi kolmo k východu Axis, na Radaru přímo na spawn Forward Hut a jeho používání za SK považovat nemohu, je tam hlavně pro krytí Tankové bariéry 2.
Taky škoda, Hobe, že už jsi, co se týče spawnkillingu, vynechal to magické slůvko "hromadné". Ano, opět narážím na LW a HW, ale v případě nepřátelského spawncampingu bych trestal i LW spawnkilling. Při střílení lehkými zbraněmi zvenku směrem k východu ze spawnu jsem zvědav, jak chcete trasovat vystřelené kulky. Střílení na protivníka je spontánní reakce a bez střílení není válka, tedy ani ET. No aspoň zbude na Regnetu místo i pro další hráče, když budeme někteří na čas zabanováni za SK warny .
Co se týče min, přeji engineerům hodně zábavy při jejich plantování. Vy si to zasloužíte, kluci ušatí! Za to pachtění za rezatým tankem nebo za věčné padání v první linii.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 14:47 Předmět: |
|
|
2 OSA
jak jsem psal koukni se na Návrhy na pravidla Spawn a SK wertyz tam dal odkaz na mapky kde se budem snazit toto nejak nakreslit nebo vymezit co by bylo rozumne a co ne tak se na to jukni a zkus neco vymyslet dikes |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá září 21, 2007 15:31 Předmět: |
|
|
Jo sry, Drice, odeslal jsem to jen pár minut po Tobě. Mapy s barevným označením už tu navrhoval Prokínek a po krátké diskusi s Alsíkem se přikláním k jeho názoru, že to nebude mít kýžený efekt. Bohužel. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 21, 2007 15:53 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | Jo sry, Drice, odeslal jsem to jen pár minut po Tobě. Mapy s barevným označením už tu navrhoval Prokínek a po krátké diskusi s Alsíkem se přikláním k jeho názoru, že to nebude mít kýžený efekt. Bohužel. |
aha tak to potom :O(( ale za pokus to snad stoji hlavni je aby to znali vsichni lv 3 a dal a postupem casu to pochopi i hraci co nic nectou atd. hlavni je aby fseci rikali stejnou vec a pak nebudou kecy jako jinej adnim rikal ze takle a bla bla bla
a jeste mapa nemusi byt barevna ve hre jestli to proki myslel takle staci jen dat sem pod pravidla obrazek |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá září 21, 2007 16:05 Předmět: |
|
|
2 Drice:
Kdyby si s tím někdo tu práci dal, pak už není problém to poslat Alsíkovi a on to vloží na server mapy, v tom bych problém neviděl. Spíš je těch map hodně a téměř každá má nějaké specifické a sporné místo, takže v první fázi dlouhá debata o těch místech, ve druhé velice pracné upravování map . Docela fuška, ale držím Vám palce . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st září 26, 2007 15:04 Předmět: |
|
|
Rapy tos mě teda naštval, já byl první lolín co takovéhle téma založil a tys na mě zapomenul?
Ale založím si téma asi po druhé
V podstatě to už smolím... protože bych rád, aby to tu bylo zas fajn hraní... _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rapy (CZ) Level3


Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 78 Bydliště: Na západě
|
Zaslal: st září 26, 2007 17:59 Předmět: |
|
|
Pro Dila: Sory Dilo už se tu neorientuji je tady toho mnoho.Jinak maš pravdu omlouvám se měj se _________________ Rapy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st září 26, 2007 19:00 Předmět: |
|
|
Rapy (CZ) napsal: | Pro Dila: Sory Dilo už se tu neorientuji je tady toho mnoho.Jinak maš pravdu omlouvám se měj se |
neva, já si z tebe dělalal lolína. Jo je toho tu moc, chce to aby se našly nějaký hrábě a shrábly to na jednu kopu.. _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|