 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rapy (CZ) Level3


Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 78 Bydliště: Na západě
|
Zaslal: pá září 14, 2007 08:06 Předmět: |
|
|
Přesně jsi to napsal Dilo jen tak dál  _________________ Rapy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OkillercZe

Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: pá září 14, 2007 12:20 Předmět: |
|
|
Tak jako hráč, který na regnet chodí už nějakou dobu bych k tomu taky rád něco řekl. To s tím že se na regneto dřív hrávalo líp nebo tak něco, s tím nemůžu bohužel souhlasit, protože vím jak to tam dříve chodilo. Dříve právě protože to tam nikdo neřešil se SK rozmáhalo obrovským způsobem. Tak si to teda pamatuju já, a pořád to tak docela dost je. Dost velkým kemenem urazu je třeba to, že si neomezený počet hráčů může vzít neomezený počet Fieldů nebo soldieru. už jsem zažíl hru kdy měli allies na goldrush třeba 4fieldy a to je už potom dost prasečina když an vás padá arta uplně odevšad, to už si potom člověk nemůže vybrat kam jít. Spawnkill je těžký určovat a není to tak že spawn je spawn a hotovo. Kdybych to třeba přirovnal k CZ\SK nebo pařbě.cz ti lidi co tam hrají by se vám vysmáli no obličeje, protože tam je SK uplně běžná věc. A když hraju CW tak je tam SK taky uplně běžná záležitos. Jo vím že je to public a že je tam výslovně SK zakázáno.
TAk bych rád začal takhle. Rád bych tak trochu přirovnal ET teď v tuto chvíli ke známé hře CS. Jde o to že tam je ukol campit a bránit uzemí kde se pokládá C4. A teď si vemte že v clasic mapách a ve všech dalších CW mapách většinou Axis brání a Allies útočí. JE to relativní, ale většinou bych se přiklonil, k tomu že je horší objective ubránit než jej udělat. Proto to mají axis složitější a tak když občas udělají SK v případě Radaru, kde je potřeba ukrást obj aby jej nedopravili alli na truck. S tímhle z Bellou souhlasím. Když nekdo vyčkává ve spawnu na to až se mu narodí spoluhráči aby mohl bezpečně dopravit obj na truck, pujdu a raději ho sundám už ve spawnu a ob vrátím zpět na radar.
Ještě k Artilerice. To je dost otřesná zbraň a většina hráčů ji používá jako jediný prostředek, kterým získají XP nebo fragy, ale nábojů by se od těchto lidí většinou nedočkal. Artilera mě osobně vadí kamkoliv víc než panza do spawnu. a to už z jednoho prostého důvodu, už jen z tou panzou je umění střílet, ale artou si dáš killing spree nebo multikill kdykoliv se ti zamane. A proto všem rozumným lidem radím kašlete na artu. Můžete si třeba všimnout, že mám v ET kolikrát best fragera a teď se tím nechci vytahovat, ale mnohdy z medikem dosáhnu vetšího výsledku než hráč z artou, nebo jsme na to podobně. A teď se zeptám. co je horší těžší? dát 80 fragů za mapu SMGčkem nebo Artinou? Myslíte si že jsem se naučil dávat pěkné fragy artou a že mám best fragera, protože jsem hrál fielda? Takhle se promiňtě mi to, ale ET nikdy nenaučíte hrát a každej vám bude do smrti nadávat do LAMEK.
Samotná panza je fajn zbraň mě osobně s ní baví střílet a ze zkušenosti vím že není příliš těžké s ní zabíjet, ale vím že je ještě jednodušší se s ní sám zabít. Je to fun zbraň, která na každej public patří a když si s ní dám jeden SK pro ten pocit je to horší než když hážu půl hry artilerii na spawn? I kdyby to byly 3sk panzou za ru tak je to nic proti těm nespočetným množstvím Art které tam dopadají jedna vedle duhé.
MG je spíš obraná zbraň a kdo ji používá na útok je blázen, dřív či později ho stejně někdo dostane a to uplně v klidu. Nejlepší způsob jak zneškodnit mg a to může klidně střílet do spawnu je být přikrčený a běhat různě ze strany na stranu(dělat strafy) a hlavně udržet crosák na hráči z MG všichni ví že hráč který leží z MG je téměř nepohyblivý a z polohy v leže se velice těžko míří, takže když se hráč hodně hýbe nemá mu MG skoro šanci nic ubrat. Ta technika chce cvik, ale není problém se ji naučit.
SMG a granát na spawn. Ty jsi bello říkal že to neumíš, ale byť bych se k tomu neměl přiznávat tuhle techniku používám velice rád. časování granátu člověk při hraní CW za chvilku dostane do ruky a spawn timmer člověk nepotřebuje když ví kam se schovat, tak aby měl dobrou vzdálenost a viděl dobře do spawnu takto hráč dokáže uplně krásně načasovat a hodit granát mezi 3 4 5 a více lidí a zbytek si fajnšmekr vychutná coltem nebo mouserem. Dodatek navíc spawn timmer je cheat stejně tak jako dino timmer nebo dinowatch tyhle věci se nesmějí při cw používat a proto jsem se je ani neučil používat.
Všem ostatním. Jak říkal bella aď každý řekne svůj názor. A já říkám u každého spawnu to není stejné. A proto buďme tolerantní bavme se o tom aď se tu trochu ujasní co je nebo není sk. Jednině tak se dokáže vše vybalancovat pro amximální spokojenost. Jak sem řekl na začátku situace na serveru než se začal řešit sk byla stejné ba podlě mě daleko horší a sk tam bylo pro mnohé hráče denním chlebem.
UFF domluvis sem hovgh |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá září 14, 2007 13:55 Předmět: |
|
|
2 Diloph:
Už jsem to tu jednou napsal, moje snaha se o tom bavit by měla vést k nějakému sjednocení, které by bylo dostatečně srozumitelné i pro začátečníky. Bohužel pár výjimek existovat musí, některé spawny u některých map jsou velice specifické a ojedinělé, jako například první spawn Allies na Seawall Battery.
Debatu o LW a HW jsem nakousl po zjištění, že na tomhle serveru se náhle někdo snaží za spawnkilling považovat střílení do východů ze spawnpointů lehkými zbraněmi a to i při blízkosti objective. O tom jsem nikde nikdy předtím neslyšel a zjevně nejsem sám. To totiž úplně mění koncept hry a zabraňuje hráčům v normálním hraní typu běžím, vidím nepřítele, střílí po mě, opětuji palbu. Vy se jim v tom snažíte zabránit tím, že je nutíte přemýšlet, jestli náhodou zrovna tihle nevybíhají ze spawnu!
Uvědomte si, prosím, že to nejsem já, komu spawnkilling vadí a ani ho úmyslně neprovádím. Zatím se ani nedokážeme shodnout na tom, co to vlastně ten spawnkilling je. Osobně navrhuji se zamyslet nad definicí, kterou tu prezentoval Hobit a připomínkovat tuhle. Zdá se mě nejvíce ucelená a dostatečně jednoduchá. Jestli máte svoji vlastní, sem s ní. Názory typu spawnkilling je když hvězdy padnou do ranní rosy a před rokem bylo víno zralé jsou platné jako mrtvému kabát.
Neberte si to zle, ale dnešní situace se spawnkillingem na serveru je jen důsledkem jeho tolerance a lhostejnosti z dob Vašich nostalgických vzpomínek. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá září 14, 2007 15:31 Předmět: |
|
|
mozna je to taky tim jak uz nekdo napsal ze driv sem skorem nikdo nic nepsal ted kdyz sem chodi vic a vic lidi ctou to tady vezme si z toho kazdy jen to co chce = nazor co se mu libi a pak podle toho i hraje kdyz ho na neco upozornim stale casteji se stava ze se ohrazuje ze tady se to pise jinak a wo tom to je proste se asi nikdy nedomluvime :O(( jak to pak muze vypadat ??? moje nazory uz jsem psal a dalsi navrhy uz nepisu je to stejnak v celku na nic napiste proste par definic spawnu a SK at kazdy z nas da hlas nejake variante ta se tady tucne napise a bude to stanova kterou se budem ridit a hlidat jeji dodrzovani :O)) a neexistuje jeji dalsi zpochybnovani a hlasky jinde pisou neco jinyho a bla bla bla |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: pá září 14, 2007 15:36 Předmět: |
|
|
belo,nesouhlasim.SK proste by mel byt kterykoli spawn, O KTERY SE NEBOJUJE.vzdyt tam chodime pro zabavu.Jak pises jeste o bunkru na battery, vzdyt o nej se prece bojuje, tak zadny sK to neni.Bylo by to jednoduche, snadne a hraci by se soustredili na hru,a ne na to, jak na protihrace vyzrat.A fieldi at si hrajou jak chtej,hlavne aby nedavali sK,takze vychod ze spawnu by pro mne nebyl problem, pujdu jinudy.
Okillere, podle mne hra s panzou je vic lamska nez field, field je krome toho dulezity pro team,ma prece naboje,a support je bonus.Kolikrat jako field si ani nezahraju, protoze rozdavam naboje,sem tam arta,sam se nevylecim a hned mam bad day.Kolikrat se to stane tobe? Prave panze se nikdo nevyhne narozdil od arty,to jsou pag frageri,ale musi se to umet.Ber to jako reakci na lameni fieldu, ja totiz za fielda hrozne rad hraju,a kdyz mne neba cekat na mediky nebo nechtej pichat, jsem medik.A umistit support to toho spravneho mista, abys drtil nepritele a nedaval sK je umeni, kdyby nebylo, neresilo by se to tu.
Vseobecne bych nic nerozlisoval, jak jsem napsal predtim, bnylo by to jednoduche,vic bychom se bavili hrou.a ze je to jinde normalni,tak jdete tam.Nechci nikoho vyhanet, to ne,ale ja se chci bavit, 20 mi davno neni,nemam ambice na profi hrace,tak se bavim.Dost casto jsem take chodil na public.a i kdyz se tam ukladaj XP, prestalo mne to bavit,tam si kazdej hraje sam na sebe,medik nepichne,field neda ammo.....regnet je v tomhle best.Jeste vas vsechny poprosim, hrajte pro team. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: pá září 14, 2007 15:39 Předmět: |
|
|
mimochodem, uz se na vas tesim, mel jsem odpoledni tak jsem byl out. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: so září 15, 2007 01:26 Předmět: |
|
|
Desertstorm napsal: | belo,nesouhlasim.SK proste by mel byt kterykoli spawn, O KTERY SE NEBOJUJE.vzdyt tam chodime pro zabavu.Jak pises jeste o bunkru na battery, vzdyt o nej se prece bojuje, tak zadny sK to neni. |
Asi jsem to napsal dost nejasně, ale zdůraznil jsem první spawn Allies na Seawall Battery, což je pláž a o tu se nebojuje. O bunkru nepadlo ani slovo. Taky nic nepíšu o SK přímo na spawnu. Když označíš Axis fieldem podporu například až ve vodě na Battery, kde je skutečný respawn point Allies, nikomu tím ve skutečnosti neublížíš, všichni aktivní hráči utečou. Je to jen naivní pokus o SK. Označíš-li ale MG na pláži, což sice už není přímo spawn, ale v podstatě východ z něj, dočkáš se v závislosti na field levelu několika parádních multikillů a v závislosti na levelu hráčů i parádního warnu. To totiž spawnkilling opravdu je.
Netuším, s čím nesouhlasíš. To, že je na proměnné spawny a jejich východy povoleno útočit všemi dostupnými prostředky jsme se tu shodli snad už všichni. Bunkr Axis o kterém píšeš Ty je sice častou příčinou stížností na SK, ale tohle snad už nikdo netrestá. I bez toho to mají na téhle mapě Aliies stále těžké, alespoň do zabrání tohoto spawnpointu.
Co se týče těch fieldů, úplně souhlasím s OkillercZem, že se nám tu nějak přemnožili. Kdyby primárně stříleli z smg a rozdávali ammo, bylo by vše v pořádku, ale pro čtyři fieldy, kteří se snaží zabíjet jen pomocí airstriků a podpory, není žádná mapa dost velká a s tím ruku v ruce chodí spawnkilling i teamkilling. Tyto totálně zaartované hry jsou mojí noční můrou a většinou se s hnusem odpojím. Všechny ostatní zbraně kromě fieldových náletů a podpory a covertova satchelu mají omezený počet výstřelů (o engových dynamitech snad nebudeme uvažovat jako o zbraních ). Field na Lvl4 postřebuje jen půlku powerbaru a jeden jediný výstřel k tomu, aby zabral obrovské území po dobu celé jedné minuty a vždy zabije i naráz všechny hráče, kteří se v podpoře ocitnou. Teamově hrající filed by měl podle mě běhat za mediky, kteří běhají za engy nebo jen před bránícími mediky a podpora by měla sloužit k odříznutí bránícího teamu od objective. Žádný field nemůže čekat, že za ním budou medici běhat do jejich kempy aby je léčili. Stejně jako medici by měli být podporou engineerů a ne je odřezávat od plnění jejich úkolů snahou zabít hromadně co nejvíc protivníků. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Desertstorm Level4


Založen: 29.8.2007 Příspěvky: 545 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: so září 15, 2007 10:59 Předmět: |
|
|
v podstate s tebou souhlasim,az na rozlisovani LW a HW.Ale asi si mne spatne pochopil s temi mediky.Jako field nikde nekempim a uz vubec mi nenapadne si volat medika a bejt nekde zasitej.Tak mi to vyznelo z tveho prispevku.Tohle neni muj pripad.Nekdy je fieldu fakt vic,ale bohate postaci jeden na to,aby hru pekne ovlivnil.A dobrym supportem je to to jedinne,co muze field udelat kdyz ma slabsi team.Nema cenu polemizovat,to se do toho akorat zahrabem.Rozdame si to dneska a uvidime.Tak zatim. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: so září 15, 2007 11:27 Předmět: |
|
|
OkillercZe napsal: | Dost velkým kemenem urazu je třeba to, že si neomezený počet hráčů může vzít neomezený počet Fieldů nebo soldieru. |
uvidime, jestli bude chtit Als nejak omezovat municaky, drive se uz k necemu podobnemu vyjadril takhle Als napsal: | Tezke zbrane na serveru nechci nijak moc omezovat, protoze do hry patri a zvlast v etpub. A min je vic, protoze eng ma taky pravo na nejakou tu legraci |
_________________ "Anton na hrad" ;o) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dodge Ram Level3

Založen: 5.4.2007 Příspěvky: 170
|
Zaslal: po září 17, 2007 17:37 Předmět: |
|
|
tak třeba u Eagles2 je to hodně sporný, pač jednu chvíli stojí autobus vedle spawnu ... to je pak těžký co s tím .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|