 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 08:36 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | . Na světové ET scéně jsou opravdu hráči s vynikajícím aimem, mnohdy přes 50% acc. |
lol, pres 50%? ani ne hele, vcera jsem se dival na tLR vs dignitas a kdyz mas pres 40 je to dost... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 08:47 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | Nicméně pokud to není vyvoláno nepovolenými programy jako je RivaTuner, nemůže se jednat o cheat. |
proc by mel bejt zakazanej software na tunning ati karet??? grafiku si snad muzes taktovat jak chces ne?
BELA OSA napsal: |
Stejně tak jako dlouhé trickjumpy může skákat jen ten, co má 76, 125 nebo 330FPS, tzn. dobrou mašinu + šikovné prsty. |
co to mektas? TJ muzes delat s kolika fps chces, pokud se ti to neseka, sice pri 43,76 je to lepsi o trochu ale jinak na tom nezalezi!
BELA OSA napsal: |
Mě daleko víc vadí, kolik lidí používá scripty pro coverta, to opravdu povoleno není |
Jaky scripty pro coverta? A rekni mi kdo za nej normalne hraje... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OkillercZe

Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 15:26 Předmět: |
|
|
Ját o říkám porád třeba dneska jsem byl opět označen za cheatera:D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
doktor Level4


Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 73 Bydliště: Hořesedly
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 16:22 Předmět: Re: Je John cheater nebo není? |
|
|
No po dlouhe dobe jsem se mrknul co se tu pise a zas ta otazka ja nebo není CH no demo jsem vydel a upozornuji John v tomhle demu NENI zadny cheater standart situace zasahu, to co vy vydite za cheat ze strili nekam jinam nez je protivnik je standartni situace spatneho nastaveni vaseho CFGjelikoz u defaultnich hodnot co se tyce odezvy serveru v cfg definovano cl_maxpackets "30" je pro vas velke zpozdeni co se tyce rychlosti informaci druheho hrace cim vyssi hodnota tim presnejsi informace predavate druhemu hraci ale!! pokud vy si nastavite nej povolenou hodnotu jest 100 a druhy bude mit default 30 ma defaultni hrac vyhodu co se tyce presneho zasahu coz je logicke kdyz vy informace (100)posilate rychleji nez on(30)pokud ovsem bude na serveru stajna hodnota u vsech hracu vyhodu nema nikdo ale prodem upozornuji ze tak se nikdy nestane ta vyssi sorta co se tyce skusenosti hrace bude mit vzdy hodnotu sobe vyhovujici !!To sem tak trochu upresnil co jest Packets,a otazka je JOhn cheater=na tomhle demu nikoli.Existuji ruzne programi co toto dovedou rozpoznet ale ty vam budou stejne prt platne jelikoz by ste museli mit urcite povoleni toto na serveru pouzivat.Otazka da se cheater na serveru poznat na 100 % :ano ale to muze jen admin nebo hrac ktery cheat zna a vy jak to reaguje!!. Otazka povolani spiona(covert)jestli existuji ruzna nastaveni ba skripty pro zlepseni hratelnosti nebo presnosti:ano ale takova ktera muzes nastavit na jakemkoli povolani.A na zaver nejvetsi pravdepodobnost odhaleni cheatera je :covet=sten,proc? nejvetsi damage!!Jestli nekoho zajima jak nebo proc co se tyce hratelnosti nebo skriptu do cfg rad poradim nebo na zadost zverejnim na http://et-stats.regnet.cz/wiki/doku.php |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 16:52 Předmět: |
|
|
2 wertyz:
wertyz napsal: | lol, pres 50%? ani ne hele, vcera jsem se dival na tLR vs dignitas a kdyz mas pres 40 je to dost... |
Jednoduše věř, že 40% acc na publicu pro profíky není dost, na CW nemaji XP skills, tudíž ani rambomediky s adrenalinem ani podobný serepetičky takže toho tolik nenastřílí a ani není prostor někde kempovat a trefovat kebule, je to pořád v pohybu. Btw, jakpak na ETTV zjistíš acc, když ve výpisu v consoli není a staty jsou blindovaný?
wertyz napsal: | proc by mel bejt zakazanej software na tunning ati karet??? grafiku si snad muzes taktovat jak chces ne? |
Ano taktovat si můžeš, ale ne s RivaTunerem na ET, za něj je PB Ban, viz hráč razz - 1 rok ban na cw. RivaTuner má možnosti nastavení právě pro ATI karty, které se pak chovají jako wallhack.
wertyz napsal: | co to mektas? TJ muzes delat s kolika fps chces, pokud se ti to neseka, sice pri 43,76 je to lepsi o trochu ale jinak na tom nezalezi! |
Napřed si o tom něco přečti a pak tady rozhazuj rozumy. Doporučuji hledat stránky o Q3 engine, ne ET. Netvrdím, že se 100FPS nebudeš lépe skákat strafe jumpy, ovšem při 43, 76, 125 a 333FPS se chyba v Q3 enginu projeví naplno a např. skočit fueljump bez stabilního frameratu těchto specifických hodnot je takřka nemožné (pro mě osobně totálně nemožné, skočím ho až při 125FPS, což je můj standard a pořád ho beru jako velmi obtížný).
Vřele Ti doporučuji stránky http://www.enemyterritory.sk , tam si můžeš o ET něco přečíst, dozvědět se něco o scriptech, tweakování grafiky a podobné, pro Tebe zatím netušené možnosti hry Enemy Territory.
Promiň mi tu lehkou nadsázku, ale se silnými slovy jsi tu začal Ty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 17:38 Předmět: |
|
|
2 doktor:
Děkuji za objasnění vlivu počtu paketů na odezvu serveru. Sám používám 40, protože je to na mnohých serverech maximální mezní hodnota, pro dobré connecty je doporučováno cl_maxpackets 76 nebo 100. A přikláním se k názoru, že John není cheater. Mě se prostě nezdál jeho náhlý obrovský výkyv ve výkonnosti. Střelba přes 40% acc současně s MP40, Thomsonem a Stenem v jedné mapě (při počtu kolem 15-ti fragů pro každou zbraň) a to vše při pingu 143ms mě lehce iritovala a přiznávám, že jak si nás tam vodil, moje ješitnost dostávala lekci Protože si opravdu nejsem jist, dávám na Tvá slova jakožto člověku za to zodpovědnému
Vám všem ostatním se tudíž velice omlovám za whine, který jste nemuseli číst a děkuji za názory.
John, please forgive me, it wasn't meant to be offensive action or abuse against You, just conceit did bad job for me and I had urge to analyse my personal failure. I took the others points of view and now I see, it was ridiculous and infantile. I am sorry and looking forward for our honest, co-operative killing again on the regnet server! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 19:00 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | 2 wertyz:
wertyz napsal: | lol, pres 50%? ani ne hele, vcera jsem se dival na tLR vs dignitas a kdyz mas pres 40 je to dost... |
Jednoduše věř, že 40% acc na publicu pro profíky není dost, na CW nemaji XP skills, tudíž ani rambomediky s adrenalinem ani podobný serepetičky takže toho tolik nenastřílí a ani není prostor někde kempovat a trefovat kebule, je to pořád v pohybu. Btw, jakpak na ETTV zjistíš acc, když ve výpisu v consoli není a staty jsou blindovaný?
wertyz napsal: | proc by mel bejt zakazanej software na tunning ati karet??? grafiku si snad muzes taktovat jak chces ne? |
Ano taktovat si můžeš, ale ne s RivaTunerem na ET, za něj je PB Ban, viz hráč razz - 1 rok ban na cw. RivaTuner má možnosti nastavení právě pro ATI karty, které se pak chovají jako wallhack.
wertyz napsal: | co to mektas? TJ muzes delat s kolika fps chces, pokud se ti to neseka, sice pri 43,76 je to lepsi o trochu ale jinak na tom nezalezi! |
Napřed si o tom něco přečti a pak tady rozhazuj rozumy. Doporučuji hledat stránky o Q3 engine, ne ET. Netvrdím, že se 100FPS nebudeš lépe skákat strafe jumpy, ovšem při 43, 76, 125 a 333FPS se chyba v Q3 enginu projeví naplno a např. skočit fueljump bez stabilního frameratu těchto specifických hodnot je takřka nemožné (pro mě osobně totálně nemožné, skočím ho až při 125FPS, což je můj standard a pořád ho beru jako velmi obtížný).
Vřele Ti doporučuji stránky http://www.enemyterritory.sk , tam si můžeš o ET něco přečíst, dozvědět se něco o scriptech, tweakování grafiky a podobné, pro Tebe zatím netušené možnosti hry Enemy Territory.
Promiň mi tu lehkou nadsázku, ale se silnými slovy jsi tu začal Ty. |
1) nahravam si to a pres stats se na to muzu podivat, pak taky chodim na trochu lepsi servery kde hrajou i hraci z nasi repre(pokud znas fake nicky) nebo jsem s nekteryma hral cw, takze vim ze 50% acc je velmi "nepravdepodobne"..btw kdo se bavi o publicu?
2)je pravda ze o tom moc nevim, ale nevim proc rikas ze je to zakazany, kdyz nesmis jen udelat tu jednu taktu...
3)ano cetl jsem ty clanky vsechny, je to uz docela dlouho! A na co pri normalni hre skakat tyhle jumpy? Navic staci jedna strela a ses mimo...a ja nerozhazuju rozumy a skakat muzes s kolika chces nebo snad ne?
btw nechci se s tebou hadat a dal sirit flame |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 20:45 Předmět: |
|
|
2 wertyz:
1. Ok. Když ne na publicu, musím s Tebou souhlasit, 50% accuracy je velmi nepravděpodobné.
2. To jsi mě špatně pochopil. PBScreenshot prostě umí odhalit hráče používajícího RivaTuner, možná ho už dokonce chytne PankBuster anticheat. Je to jednoduše zakázaná utilita na CW a nesmí být spuštěna během zápasu.
3. Při normální StopWatch hře (ne publicové ne-objective kempování) jde přece o čas, ne? A se strafe jumpama se dokážeš přesunout o hodně rychleji než běžným pobíháním. Jasně, na CW je walljump k ničemu, je to profláknutá haluz a hlídají si to, ale když se to povede, alici maj vyhráno v excelentním čase. S těmi uvedenými hodnotami FPS máš možnost skákat strafejumpy, circlejumpy a bunnyhopy a výsledkem je jednoduše rychlejší pohyb po mapě. Skoky co vidíš na ETTV jsou ze 70-ti procent strafejtrickjumpy+navazující bunnyhopy. Možná i víc.
Žádný flame snad nešíříme a za svůj whine jsem se omluvil, demokratická debata snad nikoho neurazí . Teda doufám, že jsem Tebe ničím neurazil, neměl jsem to rozhodně v úmyslu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 21:20 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | 2 wertyz:
3. Při normální StopWatch hře (ne publicové ne-objective kempování) jde přece o čas, ne? A se strafe jumpama se dokážeš přesunout o hodně rychleji než běžným pobíháním. Jasně, na CW je walljump k ničemu, je to profláknutá haluz a hlídají si to, ale když se to povede, alici maj vyhráno v excelentním čase. S těmi uvedenými hodnotami FPS máš možnost skákat strafejumpy, circlejumpy a bunnyhopy a výsledkem je jednoduše rychlejší pohyb po mapě. Skoky co vidíš na ETTV jsou ze 70-ti procent strafejtrickjumpy+navazující bunnyhopy. Možná i víc. |
ano ale kdyz se ti to nepovede napoprve muze te to zpomalit a ze bych kvuli tomu chtel mit furt 43 fps a 76 je moc, pac na radarce to furt se meni...walljump, hm, nikdy jsem v 6v6 oazu nehral a to ze kdyz nekdo udela wjump neznamena ze maj vyhrano, staci aby se axisaci 2 spawnuli vzadu, jednoho tam daj popr. defusnou..sice nevim co kterej jump je nebo jak se rozpozna, ale ty co se skacou umi snad kazdej... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 24, 2007 23:22 Předmět: |
|
|
2 wertyz:
Ten walljump jsem uvedl jenom jako příklad, protže ho zná snad každej. Bez trickjumpu, tzn. strafejump+jeden bunnyhop ho ale neskočí nikdo. Netuším, co myslíš tím, že tě nepovedený trickjump zpomalí. Žádnej nepovedenej trickjump neexistuje, možná nepovedenej walljump v oasisu nebo fueljump ve fueldumpu nebo jinej specifickej jump pro určitou mapu. Nepovedenej trickjump se stane pouhým obyčejným jumpem, který Tě ale nemůže nikdy zpomalit. Myslím, že se zmiňuješ o nepovedeném bunnyhopu nebo skoku z velké výšky, kdy se panák zastaví se zřetelným křupnutím v kolenou Prakticky se trickjumpy běžně při cw používají, třeba takové hvězdy jako Butchji nebo Mystic nikdy neopomenou zkusit jump do nitra Supply Depotu ještě předtím, než allies udělají díru do zdi. Vyskáčou po tom kameni u levé postranní zdi a hup dovnitř bez cizí pomoci. Daleko častěji tam ale skáčou z pravé strany z toho druhého kamene za pomocí spoluhráče, kterému vyleze na záda. Viděl jsem i Mause, který na této mapě skočil strafejump od rozbořené zdi napravo od command postu a sérií bunnyhopů se dostal na vrchol kamene nalevo od brány, kde už měl takovou rychlost, že posledním bunnyhopem skočí až do základny přes celou zeď supplydepotu. To je teda něco. Každým bunnyhopem (v podstatě jde o spojení dvou a vice skoků po sobě) se totiž navyšuje rychlost pohybu panáka a jsou frajeři, kteří si to v gldrushi rozparáděj už od brány z kopce dolů, a když je postavena tank barrier 1 tak pomocí ní vyskočí nahoru na ten ochoz se zábradlím. Většina známých specifických skoků je sice, jak správně říkáš, neužitečná, ale například na radaru se hodí skoro všechny. Alík běží od sidespawnu, namíří si to po bočním ochozu k mostku a ejhle - skočí na předposledním výstupku před mostem strafejump doleva a je na druhé straně u radaru! Bez mostu! Při cw viděno velmi často.
Taky nechápu, co máš na mysli, že 76fps je moc. FPS znamená Frames per Second, tedy obrazových snímků za vteřinu. Animovanýmu Bajajovi udělali 24FPS a byla z toho animace! Ve filmovém průmyslu se používá 25FPS, což je tak akorát na zblbnutí oka, že neskáče jeden snímek po druhým, ale že se to hýbe. Při téměř jakémkoiv pohybu myší do strany v ET se ti při 25FPS tak rozmlží obraz, že se ta hra stane nedívatelnou a samozřejmě neaimovatelnou (hrozný slovo, sorry). Schválně si to zkus, do konzole napiš /com_maxfps 25 a zkus si zahrát. Je zřejmé, čím víc fps, tím hladší a méně trhaný obraz při pohybu je a při hodnotě kolem 700FPS (což dokáže moje karta snad jen u Brauna) můžeš dělat ty nejrychlejší záškuby myší a obraz zůstane stabilní. Samozřejmě v tom hraje velkou roli stabilita fps, když nedrží 125, přepnu na 76 popř. 43. Další nezbytností je aspoň pro první skok mít staminu v zeleném, pro rambomedy s adrenem žádný problém. Jinak Ti garantuju, že při hodnotě FPS menší než 76 zůstaneš v jakékoliv trickjump mapě viset na prvním skoku.
Jeden malý příklad, který si můžou vyzkoušet všichni, na mapě Oasis v Old City přeskočte nebo přeběhněte horní rám dveří poblíž studny a zkuste si vyskočit na ochoz kam rádi lezou spawnkilleři axis dveřmi nad Old City Wall. Ze zdi tam trčí takové malé dřevěné kolíčky pomocí nichž se tam dá vyskákat. Ale je to obtížné a zdlouhavé. Radši zkuste vyskočit jen na ten první v pravém rožku, natočte se směrem k Old City Wall, potom stiskněte zároveň [vpřed]+[strafe doprava]+[sprint]. Pak už stačí [jump] a jste tam! Strafe doprava nebo doleva je v podstatě jedno, já používám doprava a cpu se tak do rožku. Obzvlášť pro šikovné panzáky jsou trickjumpy nezbytností.
Omlovám se za dlouhý post  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 10:04 Předmět: |
|
|
BELA OSA napsal: | . Netuším, co myslíš tím, že tě nepovedený trickjump zpomalí. |
myslim tim napr. radar, vybehnes z mainu a chces skocit nahoru na tu zed k faku, nepovede se ti to a rozplacnes se o zed a musis to bud jit znova zkusit nebo to obehnout...dalsi vybehnes z mainu ale das se doprava nahoru na ten kopecek a skocis k radaru abys to nemusel obihat, nepovede se ti to musis to obehnout(nemas bar)
BELA OSA napsal: | Prakticky se trickjumpy běžně při cw používají, třeba takové hvězdy jako Butchji nebo Mystic nikdy neopomenou zkusit jump do nitra Supply Depotu ještě předtím, než allies udělají díru do zdi. Vyskáčou po tom kameni |
to se pouziva skoro dycky, ale videl jsem i zajmavejsi, ze se field zakempil na strome
BELA OSA napsal: |
Viděl jsem i Mause, který na této mapě skočil strafejump od rozbořené zdi napravo od command postu a sérií bunnyhopů se dostal na vrchol kamene nalevo od brány, kde už měl takovou rychlost, že posledním bunnyhopem skočí až do základny přes celou zeď supplydepotu |
to jsem videl taky, ale musi dobre skocit na ten kamen na to misto
BELA OSA napsal: |
Alík běží od sidespawnu, namíří si to po bočním ochozu k mostku a ejhle - skočí na předposledním výstupku před mostem strafejump doleva a je na druhé straně u radaru! Bez mostu! Při cw viděno velmi často. |
tim nevim co myslis, nedokazu si to tedka predstavit
stabilnich 76 FPS ja nikdy mit nebudu, mam na to spatnej pocitac... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 11:09 Předmět: |
|
|
2 wertyz:
Aha, tak předtím jsem to nepochopil já, promiň. Samozřejmě, že takto nepovedený skok skončí tam, kde jsi nechtěl, navíc většinou ubere i nezanedbatelnou část HP. Fieldy na stromě znám, map se zakempitelnými (opět hrozné slovo) stromy je víc, nejznámější a nejobyčejnější je asi Allies field camp na stromě před vchodem do bunkru na Railgunu. Tento skok je poměrně jednoduchý, přeskočit na ten druhý, vzdálenější strom je už obtížnější, ale zase jsi mnohem lépe schovaný před zraky Axis
Upřímně řečeno, skok to Supply Depotu zepředu se mě ještě nikdy nepovedl, chce to asi hodně cviku nebo mladší, šikovnější hardware před klávesnicí
Na ten radar jump můžeš mrknout na http://www.velocity.lunarpages.com/tj_radar.html . Je to skok označený Jumping to the west radar parts (B). Difficulty: Hard No mě zas tak hard nepřipadne, je to jen jeden skok bez bunnyhopu, jen musí být směrově přesný.
Psal jsi, že 76FPS tvůj comp nezvládne? To je mně velice líto, u rifle granátů, panzy nebo mortaru je to jedno, u MG je vyšší framerate už potřeba, ale smg s 43FPS je podle mne nehratelný. Přesněji zaměřování headu je utrpení. Ani spousta skoků s tím nejde skočit. Bohužel, na výkonnosti hráče se u ET znatelně podepisuje použitý hardware. Být Tebou, natweakuju si tu hru v 800x600 co to jde, aby bylo alespoň těch 76FPS stabilních, je to obrovský handicap. Řekl bych, že snad největší na této hře, pokud tedy panáka neovládáš klávesnicí, joystickem nebo tabletem Ani kuličková myš se jaksi nehodí. Pořadí, jak ovlivňují okolnosti vývoj hráče bych osobně seřadit takto:
1. Výkonnost počítače, hlavně grafika, kvalitní zobrazovací jednotka
2. Zdravotní stav hráče, momentální psychické rozpoložení
3. Stabilita připojení a ping k serveru
4. Ovládací hardware, tj. klávesnice, podložka a myš
5. Talent
6. Zkušenost
7. Věk
Talent až na pátém místě, protože jakmile jsi limitován předchozími čtyřmi, nemůžeš ho plně využít, natož rozvíjet. Věk a zkušenost jdou tak nějak spolu, s přibývajícím věkem roste strategické myšlení, zase se horší reflexy a herní agresivita hráče.
Jak jsem si stačil všimnout, Ty dost slušně střílíš z rifle, myslím z klacku, nikoliv granáty. Zkus tu grafiku ořezat a uvidíš, jak nás všechny rozsekáš na cucky!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 13:24 Předmět: |
|
|
ja uz grafiku vic orezat nemuzu ne mam na mapach pres 100 fps, ale meni se mi to, ze mi to ve fightu spadne na 60 napr nebo kdyz tam pada arta+nade+se tam strili a pobyha...
pouzivam Getting on high ground near main entrance a Jumping to the west radar parts (A) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OkillercZe

Založen: 23.3.2007 Příspěvky: 88
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 15:10 Předmět: |
|
|
To byste mi mohli poradit:) Já když si nastavím com_maxfps 300 tak je mám ale když sem na mapě sám když hraju z méně lidma a tak je ideál 125FPS ale jak sem na serveru z více lidma padá mi to na 60FPS čím to může bejt. Grafiku mám poměrně slušnou na tu hru nejsou požadavky kdo ví jak velké a já mám 9600XT 256mb procesor a paměť by taky neměly být problém mám 2,2GHZ a ramky standart 512mb v čem je potíž že by až moc zatížený systém informacemi poraďte tohle prostě nepochopím nevyznám se v tom. jinak tweak na grafiku sem si už dávno udělal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 16:19 Předmět: |
|
|
2 OkillerzCe:
No po pravdě řečeno mám tech 760FPS taky jen když jsem na mapě sám 333FPS mě někdy kolísá, takže jsem spokojenej se 125 při 1280x1024x32. Ale ty drží za každejch okolností, když si nehraju s configem a něco tam nezmastím. Mám o trochu lepší systém, AMD FX, 2GB RAM a hlavně GF7950GX2, nativní SLI bez SLI
Můžu se Ti mrknout na config, kdybys ho chtěl poslat, snad Ti budu schopen poradit. ATI 9600XT by na Q3 engine měla opravdu stačit. Moje nabídka platí i pro wertyze, třeba s tím ještě jde něco dělat. Bohužel Vám neporadím se specifickým nastavením ATI ovladačů, první a jedinou ATI kartu mám na notebooku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|