 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tox Level4


Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 486 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 23:15 Předmět: |
|
|
George napsal: | Moncicak napsal: | wertyz: oni si na me porad stezujou, ze s tim cheatuju...s tim radarem - lezim vedle sloupu, ne tak jak ej ten georgeuv screen, lezim vedle a jsem vpohode trefitelnej panzou a rifli, tomikem od trochu lepsiho hrace |
Chci se omluvit Močimu, za napadnutí že střílí přes sloup, bylo mi to podrobně vysvětleno od Bely. Monči sorry.
Ale teď jsem si jistý s aibotem u hráče VY$.
http://www.george-game.tym.cz/ET/ |
Vcera jsem je kicknul ze server, jenomze co je to platne, nic mu nezabrani v tom se dostat zpet, napada me moznost jak tomu predejit a to sice, ze by Alsik zvysil par lidem prava na lvl 4 (tusim, ze na lvl 4 se uz mohou rozdavat bany) - zamozrejme lidem spolehlivym a aktivnim _________________
6miB*Kalish3k |
|
Návrat nahoru |
|
 |
George [CZ]
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červenec 26, 2007 00:14 Předmět: |
|
|
Tak jsem přidal další záznam aimbotu hráče na REGNETU na
http://www.george-game.tym.cz/ET/
Název souboru Shadow_mlb_daybreak.dm_84.
Nevím proč, ale jde mi tenhle soubor přehrád pouze v módu ETPRO i když to bylo z ETPUB. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: čt červenec 26, 2007 17:16 Předmět: |
|
|
Jenom pro upřesnění, típl jsem z dema 2 obrázky v přibližně stejné pozici, jiném čase a snažil jsem se najít takové, kdy MG právě sřílí, aby bylo vidět tracers. Je vidět, že Georgemu se nahrálo 1st person view demo s pohledem a modelem MG značně posunutým doprava. Nevíte někdo, náhodou, čím by to mohlo být?
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Moncicak
Založen: 13.2.2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: po červenec 30, 2007 08:22 Předmět: |
|
|
to George: diky! ja jsem doufal, ze se to doresi vpohode...fakt bych necheatoval...jiank promin, jestli jsem byl nejakej drzej vuci tomu, ale ja proste nechapal to obvineni, ted me to rika kazdej - nakej Pelospe, KingKebi, dalsi a dalsi...
to Osa:diyk za vysvetleni George |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jecm!nek
Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: se píše po "B" tvrde i a po "L" ne.
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 14:17 Předmět: eee cit to nejni je to sit |
|
|
vysvetlit detailne to sice nedovedu, ale tusim cim to je.
V mapach jsou definovane ruzne ojekty v ruznych velikostech, ale jejich presne umisteni zavisi na vasem cfg a to predevsim na rozliseni a kvalite vykresleni.
treba koleje na Railgunu posunute o 2m doleva (az pod tu zidku) atd.....
jen zkuste ve hre nekolikrat prohodit rozliseni (bindem, ne v menu, pac by to restartlo mapku) a je to.
... _________________ Anton je mrtev ať žije ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 18:37 Předmět: |
|
|
Dík Ječmo, ale mě se moc nezdá, že by mělo vliv rozlišení obrazovky ve hře. S těma kolejema máš sice pravdu, hodně záleží na nastavení r_subdivisions, který je pro best FPS doporučován 999, ale pak jsou ty koleje hodně ujetý a hranatý, default je 4. Kromě toho demo nezaznamená rozlišení ani specujícího ani specovaného hráče, každému demo jede v jeho vlastním cfg a tedy i rozlišení. Možná, že mně při násobném přepnutí rozlišení bindem ve hře ujedou objekty trochu někam bokem, ovšem 3D souřadnice mapy jsou na serveru a tak bych sice mohl vidět skrz něco, kde je normálně třeba sloup nebo kámen, ale nikoliv přes něj střílet. Všiml jsem si taky, že při různých cfg se mění členitost pomocných objektů ve hře, ale hraniční geometrie jako jsou např. zdi se vůbec fyzicky nemění i když textura klame a vypadá to, že ano.
Oba uvedené obrázky z Georgeovaj dema jsou při stejném rozlišení 1280x1024 (zmenšeny pro toto forum na 1024x768) a rozdíl je jenom v pozici 1st person a 3rd person. Vzhledem k tomu, že 3rd person pohled při hře samotné nejde zapnout (cheat protected) a je dokázáno, že Monči ležel nalevo od sloupu (přesnou pozici ukazuje tracer právě vystřelené kulky z MG), stále mě to není ani trochu jasné .
Tady jsou ty r_subdivisions:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 18:45 Předmět: |
|
|
Ještě poznámka k tomu obrázku nahoře. Bohužel nový ovladače pro mou nVidii už neděljí chybu s r_clamptoedge 0. Mlha na obrázku je vypnutá pomocí wolffog 0.
Navíc některý servery přikazují mít r_clamptoedge 1, takže bez mlhy jede jen ETTV a pár serverů na ETPro. Wolffog je samozřejmě Cheat Protected, na ETTV nevadí, tam si dejte i GOD.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: út červenec 31, 2007 22:05 Předmět: |
|
|
takovejch chyb ve hre je vic, ja mam orezany snad vsecko mozny a mam diry v texturach, ze napr na et beach nebo na supply vidim spary mezi jakoby blokama a vidim jak tam nekdo probehne nebo se mi stava ze po nem strilim a netrefuju pac on je za stenou, ale kouka mu jen kousek tela ale ja pres tu sparu vidim vic...muzu poslat screeny na kouknuti, rad bych to opravil pac nekdy to mate, ale nevim jak a zajmavy je ze to mam jen v etpru |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: st srpen 01, 2007 13:22 Předmět: |
|
|
2 wertyz:
Hehe, já bych to úplně jako nevýhodu neviděl, že vidíš víc, než většina ostatních . Řešení je jednoduché, překopíruj si et.cfg z adresáře profiles z etpub do profiles v etpro. Mohl bys sice přijít o specifická nastavení etpro a bindy, ale jistě jsi dostatečně šikovný a pomocí Ctrl+C a Ctrl+V si je tam vrať zpět. Jestli používáš autoexec.cfg tak v profiles ve složce etpro ten et.cfg jednoduše smaž, vytvoří se nový, jen musíš znovu nastavit volby, které jdou ovlivnit z ET menu, hlavně položku system, kde je např. nastavení grafiky. Já mám v autoexec.cfg příkaz na spouštění dalšího cfg, kde už jsou téměř všechna nastavení zahrnuta, včetně většiny položek z ET menu, takže s mazáním et.cfg nemám problém, jenom si znovu nastavím základní bindy v ET menu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wertyz Level3

Založen: 29.12.2006 Příspěvky: 156
|
Zaslal: st srpen 01, 2007 23:39 Předmět: |
|
|
ale tak nestezuju si na to ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jecm!nek
Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: se píše po "B" tvrde i a po "L" ne.
|
Zaslal: pá srpen 03, 2007 08:10 Předmět: he he |
|
|
2 Bela Osa
...ty ses 'mazák'! Nechceš si otevrít 'Help-desk' bo ET poradnu. Vydělal bys balík  _________________ Anton je mrtev ať žije ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá srpen 03, 2007 11:33 Předmět: |
|
|
2 Ječma:
Ale ne, jsem jenom lamka co si kompenzuje nedostatek talentu kupováním high-end hardware a tweakováním ET, abych měl nad Tebou aspoň nějakou výhodu!
Vlezdoprdelectvím se můžeš dokonce dohrabat i k nějakýmu lvl. Už mám 2 .
Hehe, ale teď vážně. Mě v začátcích taky pomohli a nevidím důvod, proč si to nechávat pro sebe, není to žádné tajemství. Spousta hráčů je ještě moc mladých na to, aby třeba uměla anglicky a mohla si vyhledávat informace na zahraničních fórech. Nemám s tím prostě žádnej problém, i když všechno taky nevím a občas se mýlím (viz moje ostudná causa JohnWayne), téměř vždy se najdou nějaké zdroje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: pá srpen 03, 2007 11:43 Předmět: |
|
|
Ještě k tomu posunutí geometrie v demu. Ve staré verzi ETPubu byly nalezeny velké chyby, od časů nových botů by to mohlo být vyřešeno, tak bedlivě sledujte. Btw. informaci, že by to mohlo souviset mám od Alse, který v rekordním čase opravil i chování HUDu ve specu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|