 |
et.regnet.cz CZ Regnet ET Omni-Bot Server
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 10, 2007 12:45 Předmět: |
|
|
Toxi, přece nejde o to, aby se to líbilo všem, to opravdu nejde. Ale když bude spawnkillem, jak Ty píšeš, "vše", budeme tu zase dokola řešit hovadiny a trasovat kulky zawarnovaného snipera, jestli mířil do spawnu, nebo na hráče běžícího před ním. Když to řešit nechcete, tak si potom nikdo nestěžujte a ať jsou tyto příspěvky okamžitě mazány, budeme se tvářit, že se nic neděje a vše je v naprosto nejlepším pořádku.
Milhaus, když to vezmeš v Goldu za Allies první uličkou vlevo a nikdo Ti nezablokuje cestu, tak Tě ani panzer v chodbě nemůže zabít, jakmile však opustíš chodbu, opravdu Tě šikovný kempa (viď, Proki ) může zabít i z lehké zbraně, když poběžíš přímo na něj. Já se Vám tu snažím vysvětlit, že i ten velmi šikovný kempa zabije tak maximálně 2 hráče, zatímco panzer udělá půlku teamu jedním výstřelem, ať už je šikovný nebo ne a budou za to oba postihováni stejně. To se mě zdá nepřiměřené, protože 2 chybějící hráči jsou mnohem mnohem méně než 6 zabitých jediným výstřelem. To samé platí na Goldu pro pravou uličku Axis, minimálně první dva jsou schopni proběhnout k tank barrier ještě pod štítem a přežijí i když dostanou přímý zásah panzerem a schytají dávku artillerie. Sice je to jasná snaha Allies o spawnkill, ale uvádím to pro příklad, dvě sekundy jsou ve hře velmi dlouhá doba.
Možná kecám, Milhaus, ale mám dojem, že se to stihnout dá, můžem to jít dnes vyzkoušet na RCZ serveru a panza budeš Ty, jó? .
2 Hobit:
Ale ať se klidně nováčci postřílejí navzájem, minimálně se naučí omlouvat se za TK, případně rozdávat complainy. Poté přijdou na to, že se to asi normálně nedělá a dají si pozor. Přece není problémem hráče, že se jeho soupeř neumí pohybovat na mapě. Jinak opakuješ Milhause, on napsal, že spawn je svatý a já s tím taky nepolemizuji, bavím se o těch východech, kde je spawnkill jedině možný. V případě záměrného čekání přímo v místě spawnu a následné zahájení střelby na hráče bezprostředně po zmizení štítů jsem s Tebou zajedno, to je opravdu úmyslný spawnkill a je jedno jakou zbraní. Stále však jde o zabití u východu ze spawnu a ne přímo na něm, pokud dotyčný hráč nemíní na svém spawnu kempit, což je stejná neřest jako spawnkilling. Popravdě řečeno jsem však tohle ještě nikdy na Regnetu neviděl nebo si v mé přítomnosti nikdo nestěžoval. Kempení protivníka v cizím spawnu je použitelné v praxi snad jen pro zabrání vlajky v příhodný čas a o vlajkách toho tu už bylo napsáno hodně, snad už nikdo nevyvrací, že pro zabrání spawnpointu je dovoleno vše.
2 Drice:
Já těch warnů zatím moc nerozdal, nemyslím si, že jsem příliš úzkoprsý a osobně mě ani spawnkilling příliš nevadí, když jde o krátkodobou záležitost. Za některé rozporuplné warny jsem už ale slízl hořkou smetanu a klidně ji budu lízat znova, když to hráči budou tak chtít. Taky se tam chodím bavit jako ostatní, chodí tam spoustu prima lidí, které mám rád. O SK si stejně jako Ty myslím, že ty situace jsou si vždy hodně podobné, proto se to tu snažím řešit a věřím, že se na těch pár sporných místech nakonec přece jen dohodneme . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: po září 10, 2007 14:58 Předmět: |
|
|
ja urcite stoprocentne souhlasim s toxem...nejake vyjimky mozna ma smysl hledat, ale stejne se na nich moc nedohodnem a stejne se potom kazdy bude citi vice, ci mene ukrivden...jsem pro tvrde trestani kazdeho sK.
to bela:
jj, je to pravda, ze sikovny kemper sejme dva - tri hrace a panzernoob sest... nicmene sundal te hned ve spawnu, nebo pri vychodu z nej a de facto ti pokazil hru na dlasich min 20-30 vterin...a vubec mi neprijde spatne, ze budou potrestani oba stejne...
to drice:
ted jsi na to kapl, v tom to je.... aby kdyz bude hrat vice adminu a jeden z nich da warn, nebo kick, aby kdyz se na nej ostatni sesypou, zbyli admini stali za nim...i kdyby to treba bylo sporne, nebo by dokonce se admin spletl...na takove "dohry" tu mame tohle forum, kde si to muzem vyrikat a ujasnit... nicmene, pointa je v tom, ze ostatni hraci uvidi, ze admini jsou zajedno a prestanou se tak chovat, ci tak hrat... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 10, 2007 15:16 Předmět: |
|
|
2 LaCunda:
Právě o tom tady celou dobu píšu! Spawn je od toho, aby se v něm hráči rodili a ne od toho, aby v něm stáli a zavazeli ostatním, co chtějí jít k objective. Mortar nebo panza vystřelená i na otevřený spawn právě se zrodivších hráčů nemá žádný účinek a kde nic není, tam ani smrt nebere, nikdo si na SK stěžovat nebude. Zato si nadále hráči budou stěžovat, že byli zastřeleni medicem 200m od spawnu nebo naopak, že nálet na čtverec, kde stával rozbitý tank na GoldRushi spawnkilling není, ten je přece vevnitř.
Jsem také pro tvrdé trestání každého spawnkillingu, ale nějak z Vašich reakcí pořád nechápu, co si pod pojmem spawnkilling představujete.
Kdybych chtěl být hnidopich, a to já nechci, napsal bych Vám také, že slovo spawnkilling je plurál, tedy činnost opakovaná, zatímco například multikill je čísla jednotného.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: po září 10, 2007 15:59 Předmět: |
|
|
Spawnkilling jak ho chapu ja:
"Je nesportovni zabijeni protivniku v miste jejich spawnu a JEHO OKOLI, kdy necestny hrac zneuzije jejich hromadneho narozeni a hromadne je zabiji v dobe, kdy nemeli moznost rozebehnout se a eliminovat nechteny multikill." (definice, ktera jak mne napadla, tak jsem ji tu placl)
Ten kdo se SK dopousti neni padly na hlavu aby nacasoval dopad, kdyz maj na sobe stitek, ale tesne jak jim zmizi a do mist kde pravdepodobne v dobe zmizeni stitku budou.
Sice mas pravdu ze multikill neni SK. Proto taky rozlisuju typky co vystreli do spawnu na svoji obranu kvuli plneni objective a ZMRDY postavajici u spawnu nebo mirici na spawn jen kvuli fragum.
A samozrejme, ze pokud nekdo doplati na multikill mimo spawn a jeho okoli, tak je to jeho blbost, ze se chova jak teply bratr.
Naposledy upravil Hobit dne po září 10, 2007 16:02, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mik (CZ) Level4

Založen: 21.1.2007 Příspěvky: 507 Bydliště: ANO
|
Zaslal: po září 10, 2007 16:02 Předmět: |
|
|
jo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Forkys

Založen: 21.6.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: po září 10, 2007 16:10 Předmět: |
|
|
přesně tak _________________ Jesus lived 6 years longer then Kurt Cobain |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: po září 10, 2007 16:32 Předmět: |
|
|
Hobit napsal: | Spawnkilling jak ho chapu ja:
"Je nesportovni zabijeni protivniku v miste jejich spawnu a JEHO OKOLI, kdy necestny hrac zneuzije jejich hromadneho narozeni a hromadne je zabiji v dobe, kdy nemeli moznost rozebehnout se a eliminovat nechteny multikill." |
Ano Hobe, pěkně jsi se rozparádil .
Konečně nějaký jednoznačný názor a musím říct, že já s tou definicí SK souhlasím až na to, že rozeběhnout se hráči mají možnost vždy, když ovládají počítač a jsou připojeni na serveru. To ale nijak nemění podstatu uvedeného. Zejména bych vyzdvihnul slova "hromadného" a "multikill", úzce totiž souvisejí s tím, co jsem napsal o heavy weapons ve svém názoru. O nějakém organizovaném spawnkillingu nemůže být řeč, potýkáme se tu pouze s jednotlivci.
Že jsou fraghunteři zmrdi je sice možné, nicméně být zmrdem není nic proti pravidlům a i o panu buzookovi, který pravidla o SK a TK neporušuje si můžu maximálně něco myslet, nikoliv trestat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Moncicak
Založen: 13.2.2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: po září 10, 2007 18:12 Předmět: |
|
|
omg fakt uz trapny o tom SK!!! vy totiz mate okoli spawnu skoro po cely mape...a prej SK s tomikem lol  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Forkys

Založen: 21.6.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: po září 10, 2007 19:19 Předmět: |
|
|
Jak to tak vypadá tak máme uplně jiné názory...nemyslim si že SK je trapná záležitost, de o to aby si hráči zahrály a nikoliv jen se objevily a umřely. pro tebe to je možná ten správny zpusob hry, ale mě to moc zábavné nepříjde, ani naopak, že bych stal u spawnu a kazil hru ostatním. SK thompsonem podle mě jde, když se objevíš a někdo tě zezadu okamzite sejme že nemáš šanci se bránit tak bych to jako SK viděl i když to je "jen" thompsonem _________________ Jesus lived 6 years longer then Kurt Cobain |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hobit Level3


Založen: 10.5.2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: po září 10, 2007 20:06 Předmět: |
|
|
Moncicak napsal: | omg fakt uz trapny o tom SK!!! |
trapny jsi pouze ty.
vsichni se divi, proc se tu opakovane musi resit nejaka pravidla serveru. neni to tim, ze by zde pribyvali novi hraci, kteri pravidla neznaji. ale diky pubosum jako Moncicak, kteri nerespektuji prani vlastnika serveru a za tyto novacky se schovaji a prudi. jak ve hre, tak na foru.
tenhle citat z par mesicu stare debaty asi nejlepe vystihuje, jaky by regnet mel byt:
Als napsal: | Vzdycky jsem chtel server zamereny na hrani pro zabavu. Mrzi me, ze nekteri hraci to vzali hodne vazne a vrhli se na karieru "profesionalu". Server nikdy nebyl zamyslen, jako budouci rodiste takovyhle lidi a jeho posouvani do role trenazeru pro cw se mi nelibi. Byl bych rad aby si lidi na Regnet chodili pohodove zahrat a ne jen za kazdou cenu tupe soutezit kdo je lepsi. I zkuseny hrac si muze zahrat pro radost a naucit zacatecniky par triku, pokud to neumi a chce se jenom ukazovat, pak at se nedivi, ze ho tu nechceme. Argumenty o jinych serverech nejsou na miste, pokud se nekomu libi jak je to jinde, at jde tam, tady to proste bude jine. Je to o volbe a o lidech. |
proto na foru resime SK, protoze tohle neni etpro nebo cw server ani trenink na ne. pokud je nekomu tento server maly a kazi mu jeho treninkove navyky v profesionalni kariere, mel by zvazit zmenu serveru. pokud ma nekdo pubertalni problemy s autoritami a se svym egem, at bojuje s rodici a uciteli, tady na to nejsme zvedavi.
tak mne napada, ze na serveru nema byt demokracie nebo snad anarchie, ale ALSIKUV (Antonuv?) PATRIARCHAT.
("Anton na hrad" ;o) ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Diloph Level4


Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 334 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po září 10, 2007 20:19 Předmět: |
|
|
Tox napsal: | Diloph napsal: | Mik (CZ) napsal: | To Dilo:
Přesně na to jsem pomýšlel..
Ale my se nebojíme vám občas podkopnout berlu:oD |
holobrádku jen počkej, tě dostanu s mojím turbo invalida samohybem  |
Budes chodit do supermarketu Lidl v 6:00 pro levne zbozi jako ostatni duchodci? |
Ne já si zajdu pro dvě housky a deset deka salámu tak kolem třetí-čtvrtý odpo a budu zdržovat až půjdeš po práci nakupovat u pokladen nejapnými dotazy. Prostě budu bájo důchodce Máš radost?
Jinak přátelé přeji spoustu pevných nervů a klidu při řešení tématu SK  _________________ dilo(cz), lolín |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: po září 10, 2007 20:28 Předmět: |
|
|
souhlasim s hobitovou definici...
a ted nevim, bela me svym prispevkem trosku zmatl, ale za SK povazujeme i lw...
a k moncicakovi se ani nevyjadruju...to uz me nebavi a on vlastne taky ne _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BELA OSA Level3


Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 533
|
Zaslal: út září 11, 2007 00:26 Předmět: |
|
|
Jo, La, částečně jste mě přesvědčili k uznání spawnkillingu s LW. No, tedy spíš mě k tomu dovedl Hobit svým příkladem.
Ale jedině v případě, který jsem popsal. Když hráč jakéhokoliv povolání čeká přímo na protivníkově spawnu nebo v jeho blízkém okolí za účelem zabíjení hráčů po respawnu, tedy doby bezprostředně po zmizení štítu je úmyslný spawnkilling nehledě na počet obětí. Také organizované vícečlenné skupiny, které obklíčí nepřítelův pevný spawn za účelem zabránění ve hře, odteď budu považovat za spawnkillery bez ohledu na použité zbraně.
Na názoru, že za spawnkilling nepovažuji postup kempení, sledování východu ze spawnu a následné zabíjení hráčů opustivších tento východ lehkými zbraněmi se zatím nic nemění. A ani střílení lehkými zbraněmi zvenčí do východů spawnů za SK stále brát nemohu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: út září 11, 2007 09:17 Předmět: |
|
|
to bela: ok, tak to tak neber, ale kdyz za to da nejaky jiny admin warn, tak prosim te nestuj prosti nemu, nebo neprohlasuj, ze ty "za to sice warn nedavas, ael co uz..." hlavne, at stojime za sebou  _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Drice Level3


Založen: 8.4.2007 Příspěvky: 179 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út září 11, 2007 11:43 Předmět: |
|
|
vcera jsem myslel ze mi jebne v ulicce u souperova spawnu myslim u mapy gold jsem probihal s granatem v ruce abych ho hodil pod pruchod na mg co se tam porad valel jenze mezi tim se spawnuli sejmuj mi bot a granat padnul na me a zabil nejakyho wola a hned jsem poslouchal ze se tady docetl ze je to SK newim jak a co ty lidi ctou ale dalsi se k nemu pridaj jak ovce :O(( a pritom jsou na druhy strane mapy fakt mazec |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|