Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
castrol.cz

Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 279 Bydliště: hostinne
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 12:24 Předmět: ZAJIMAVA VYCHYTAVKA CFG |
|
|
Toto vložite do sveho cfg-//FOV Shooting Script by
//FreckleS
seta cg_fov "110"
set shooton "+attack;seta cg_fov 90;set vstr shootoff"
set shootoff "-attack;seta cg_fov 110;set vstr shooton"
bind mouse1 "+vstr shooton shootoff"
po připojeni na regnet otevřete složku etpub,hned pod option a v HUD změnite scale gun z yes na no a mužete zkusit tuto vychytavku
DOBROU ZABAVU _________________ http://cz.iq-test.eu/#101230 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 13:48 Předmět: |
|
|
co to ma delat? _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
castrol.cz

Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 279 Bydliště: hostinne
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
kopin Level3


Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 471 Bydliště: Hořice City
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 14:54 Předmět: |
|
|
LaCunda napsal: | co to ma delat? | da ti to ban za cheatovani  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
castrol.cz

Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 279 Bydliště: hostinne
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 15:17 Předmět: |
|
|
kopin napsal: | LaCunda napsal: | co to ma delat? | da ti to ban za cheatovani  | jak seš starej tak seš hloupej _________________ http://cz.iq-test.eu/#101230 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
herrjiri Level2
Založen: 13.9.2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 16:53 Předmět: Re: ZAJIMAVA VYCHYTAVKA CFG |
|
|
Fakt bezva hned me to kopne,,, |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KAP Level4

Založen: 7.7.2007 Příspěvky: 191
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 18:05 Předmět: |
|
|
FOV je něco jako rybí oko, člověk by měl lépe vidět a sázet headky. Povolená hodnota na většině serverech je 90-110, default je asi 90. Někde ve foru Ječma nebo Proki o tom psali. Já si dal do configu jako default hodnotu něco přes 90, ale stejně je to o rukách.
Jinak jsem někde četl, ýe když si zvyknete hrát na 110 nebo i víc, pokud vám server povolí, tak pak na normální konfiguraci netrefíte ani stodolu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Snoopik Level4


Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 190 Bydliště: Pod mostem
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 18:26 Předmět: |
|
|
todle udělá že se ti opticky přiblíží enemy ale pokud střílíte v dávkách a ne do konce zásobníku akorád tě to rozhodí už sem to zkoušel asi před rokem....FOV - každý je zvyklý na něco ale záleží taky jaký máš monitor 4:3, 16:9 .... když hraješ na 4:3 přejdeš na 16:9 tak je to trochu rozdíl proto dobrá úprava není marná |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 18:30 Předmět: |
|
|
no je to docela dobry... ale zasekava mi to hru... hodne se to trha... a presne jak psal snupik... docela to rozhodi, kdyz se strili po davkach... ale si myslim, ze by se na to dalo zvyknout... _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Snoopik Level4


Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 190 Bydliště: Pod mostem
|
Zaslal: pá leden 14, 2011 18:34 Předmět: |
|
|
bind "MOUSE1" "+vstr onfire offire"
set onfire "+sprint;+attack;b_tracers 2"
set offire "-attack;-sprint;b_tracers 0"
já mám tohle a je to fajne .) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: so leden 15, 2011 10:04 Předmět: |
|
|
Snoopik napsal: | bind "MOUSE1" "+vstr onfire offire"
set onfire "+sprint;+attack;b_tracers 2"
set offire "-attack;-sprint;b_tracers 0"
já mám tohle a je to fajne .) |
to je zas co?  _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sklipkan77
Založen: 11.2.2009 Příspěvky: 138 Bydliště: Úpice okr.Trutnov
|
Zaslal: so leden 15, 2011 10:33 Předmět: |
|
|
Snoopik napsal: | bind "MOUSE1" "+vstr onfire offire"
set onfire "+sprint;+attack;b_tracers 2"
set offire "-attack;-sprint;b_tracers 0"
já mám tohle a je to fajne .) | jo ted je nám to jasné proč si nás dáváte máte to nabinovaný a ted to z vás leze -asi chcete abychom byli taky lepčí a nebyli pro vás lechký soupeři asi už vás nudí co tomu nerozumí si nás dávat tak nám tímto dávate jako by 2 obtížnost pro vás aby ste nas neměli za easy 
Naposledy upravil Sklipkan77 dne so leden 15, 2011 10:36, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
princess cz
Založen: 21.7.2007 Příspěvky: 209 Bydliště: Úpice(okoli Trutnova:) )
|
Zaslal: so leden 15, 2011 10:33 Předmět: |
|
|
castrol.cz napsal: | kopin napsal: | LaCunda napsal: | co to ma delat? | da ti to ban za cheatovani  | jak seš starej tak seš hloupej |
cim ses starsi ty, tak si vic a vic nevrlejsi a protivnejsi... takze to mate asi vyrovnany:D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
castrol.cz

Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 279 Bydliště: hostinne
|
Zaslal: so leden 15, 2011 11:05 Předmět: |
|
|
Sklipkan77 napsal: | Snoopik napsal: | bind "MOUSE1" "+vstr onfire offire"
set onfire "+sprint;+attack;b_tracers 2"
set offire "-attack;-sprint;b_tracers 0"
já mám tohle a je to fajne .) | jo ted je nám to jasné proč si nás dáváte máte to nabinovaný a ted to z vás leze -asi chcete abychom byli taky lepčí a nebyli pro vás lechký soupeři asi už vás nudí co tomu nerozumí si nás dávat tak nám tímto dávate jako by 2 obtížnost pro vás aby ste nas neměli za easy  | Tady maš muj cfg abys věděl že to neni žadny unikum FOV Shooting Script by
//FreckleS
seta cg_fov "115"
set shooton "+attack;seta cg_fov 90;set vstr shootoff"
set shootoff "-attack;seta cg_fov 115;set vstr shooton"
bind mouse1 "+vstr shooton shootoff"
bind 5 "set team;echo allies; team b;say_team ^1A^7llies"
bind 6 "set team;echo axis; team r;say_team ^1A^7xis"
bind 7 "set team;echo spectators; team s;say_team ^1S^7pectator"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
bind n "vstr pmove"
seta fixed0 "set pmove vstr fixed1;seta pmove_fixed 1 ;echo ^1Vypnuto ;"
seta fixed1 "set pmove vstr fixed0;seta pmove_fixed 0 ;echo ^1Zapnuto ;"
seta pmove "vstr fixed0"
seta name "Casty "
bind p "vstr nametoggle"
Osatni"
bind KP_5 "exec bindy;say_team ^4Autoexec ^3Nacten"
bind r "kill;forcetapout"
--------------------------------------------------------------------------
Povolani
bind F4 "class m 1; say_team ^0medik smg"
bind F5 " class f 1; say_team ^0field SMg"
bind F6 " class e 1; say_team ^0eng SMG"
bind F7 " class e 2; say_team ^0eng rifle"
bind F10 "class s 2; say_team ^0solid panzer"
--------------------------------------------------------------------------
SpawnPoint
bind INS "setspawnpt 0; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^3Base"
bind DEL "setspawnpt 3; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^33"
bind PGUP "setspawnpt 2; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^32"
bind HOME "setspawnpt 1; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^31"
bind END "setspawnpt 4; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^34"
bind PGDN "setspawnpt 5; say_team ^6Spawn^4>^3>^4>^35"
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bind o "vstr gup"
bind i "vstr gdn"
set gdn vstr gamma00
set gup vstr gamma01
set gamma00 "set r_gamma 1.1;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma01;echo ^nGamma ^1MIN^2========="
set gamma01 "set r_gamma 1.2;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma02;echo ^nGamma ^2=^1|^2=========="
set gamma02 "set r_gamma 1.3;set gdn vstr gamma01;set gup vstr gamma03;echo ^nGamma ^2==^1|^2========="
set gamma03 "set r_gamma 1.4;set gdn vstr gamma02;set gup vstr gamma04;echo ^nGamma ^2===^1|^2========"
set gamma04 "set r_gamma 1.5;set gdn vstr gamma03;set gup vstr gamma05;echo ^nGamma ^2====^1|^2======="
set gamma05 "set r_gamma 1.6;set gdn vstr gamma04;set gup vstr gamma06;echo ^nGamma ^2=====^1|^2======"
set gamma06 "set r_gamma 1.7;set gdn vstr gamma05;set gup vstr gamma07;echo ^nGamma ^2======^1|^2====="
set gamma07 "set r_gamma 1.8;set gdn vstr gamma06;set gup vstr gamma08;echo ^nGamma ^2=======^1|^2===="
set gamma08 "set r_gamma 1.9;set gdn vstr gamma07;set gup vstr gamma09;echo ^nGamma ^2========^1|^2==="
set gamma09 "set r_gamma 2.0;set gdn vstr gamma08;set gup vstr gamma10;echo ^nGamma ^2=========^1|^2=="
set gamma10 "set r_gamma 2.3;set gdn vstr gamma09;set gup vstr gamma10;echo ^nGamma ^2==========^1|^2="
set gamma11 "set r_gamma 2.2;set gdn vstr gamma010;set gup vstr gamma00;echo ^nGamma ^2===========^1MAX"g
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
set schovej1 "seta cg_drawGun "0"; set schovej vstr schovej2; echo ^2Zbran ^1SKRYTA"
set schovej2 "seta cg_drawGun "1"; set schovej vstr schovej1; echo ^2Zbran ^1VYDITELNA"
set schovej "vstr schovej1"
bind j "vstr schovej"
eeunbindall
// Potkan
seta sensitivity "1"
seta cl_mouseaccel "0"
seta m_filter "0"
seta m_pitch "0.022"
seta m_yaw "0.022"
seta cl_yawspeed "0"
seta m_side "0.25"
seta m_forward "0.25"
seta cl_pitchspeed "0"
// Grafika HD 3850 crossfireX
seta r_ati_fsaa_samples "0"
seta r_ati_truform_tess "0"
seta r_ignoreGLErrors "1"
seta r_mode "8"
seta r_customheight ""
seta r_customwidth ""
seta r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta r_intensity "1.3"
seta r_overbrightBits "3"
seta r_mapOverBrightBits "3"
seta r_gamma "1.2"
seta r_rmse "0.0"
seta r_nocull "0"
seta r_detailtextures "0"
seta r_picmip "3"
seta r_picmip2 "3"
seta r_primitives "0"
seta r_trisColor "1.0 1.0 1.0 1.0"
seta r_dynamiclight "0"
seta r_vertexlighting "1"
seta r_vertexLight "1"
seta r_fastsky "1"
seta r_flares "0"
seta r_drawSun "0"
seta cg_atmosphericEffects "0"
seta cg_wolfparticles "0"
seta cg_fov "90"
seta cg_shadows "0"
seta cg_gibs "0"
seta cg_bloodDamageBlend "0.0"
seta cg_showblood "1"
seta cg_bloodFlash "0"
seta cg_marktime "0"
seta cg_brassTime "0"
seta cg_weaponcycledelay "0"
seta cg_coronafardist "0"
seta cg_coronas "0"
seta r_ext_compressed_textures "1"
seta cg_drawWeaponIconFlash "0"
seta r_colorbits "32"
seta r_depthbits "24"
seta r_texturebits "32"
seta r_dlightbacks "1"
seta r_ignorehwgamma "0"
seta r_lodCurveError "250"
seta r_lodbias "0"
seta r_lodscale "5"
seta r_ignoreFastPath "0"
seta r_subdivisions "20"
seta r_simpleMipMaps "1"
seta r_drawfoliage "0"
seta r_ext_nv_fog_dist "0"
seta r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV"
seta r_fullscreen "1"
seta r_roundImagesDown "5"
seta r_ext_gamma_control "1"
seta r_faceplanecull "999"
seta r_finish "0"
seta r_fullbright "1"
seta r_smp "0"
seta r_measureoverdraw "0"
seta r_stereo "0"
seta r_stencilbits "0"
seta r_wolffog "0"
seta r_compressmodels "1"
seta image_lodbias "-1"
seta r_visdistmult "1.2" seta r_visdistmult "1,2"
// Zobrazeni na monitoru
seta b_hudYoffset "0"
seta b_demorecord_statusline "0"
seta cg_drawReinforcementTime "1"
seta cg_drawroundtimer "1"
seta cg_complaintPopUp "0"
seta cg_drawfps "1"
seta cg_lagometer "1"
seta cg_drawCompass "1"
seta cg_drawWeaponIconFlash "1"
seta cg_teamChatsOnly "0"
seta cg_drawFireteamOverlay "1"
seta cg_noTaunts "0"
seta cg_teamChatHeight "5"
seta cg_teamChatTime "7500"
seta cg_cursorhints "1"
seta cg_descriptivetext "1"
seta cg_drawnotifytext "1"
seta cg_draw2d "1"
// Muska jenom zlata
seta cg_drawcrosshair "5"
seta cg_crosshaircolor "Magenta"
seta cg_crosshaircoloralt "Red"
seta cg_crosshairsize "44"
seta cg_crosshairpulse "0"
seta cg_crosshairhealth "0"
seta cg_drawcrosshairpickups "0"
seta cg_drawcrosshairnames "1"
seta cg_cursorHints "5"
seta cg_drawcrosshairpickups "1"
seta cg_crosshairY "0"
seta cg_crosshairX "0"
// ET Pro zastaveni
seta b_althud "0"
seta b_antilag "1"
seta b_antiwarp "1"
seta b_fireteamAlpha "1"
seta b_lagometerAlpha "0.5"
seta b_simpleitems "0"
seta b_althudflags "4"
seta b_drawspeed "0"
seta b_drawfps "1"
seta b_speedunit "0"
seta b_speedinterval "100"
seta b_goatSound "1"
seta b_hitsounds "1"
seta b_tracers "1"
seta b_muzzleflash "0"
seta b_panzerhack "1"
seta b_optimizedprediction "1"
seta b_backupcvars "1"
seta b_numpopups "4"
seta b_popuptime "0"
seta b_popupstaytime "800"
seta b_popupfadetime "0"
seta cg_drawsmallpopupicons "1"
seta b_drawranks "1"
seta b_locationmaxchars "10"
// Pmove=pronto
seta pmove_fixed "0"
seta cg_bobpitch "0.0000"
seta cg_bobroll "0.0000"
seta cg_bobup "0.0000"
seta cg_bobyaw "0.0000"
seta cg_runpitch "0.0000"
seta cg_runroll "0.0000"
seta cg_weaponcycledelay "0.0000"
seta cl_doubletapdelay "0"
// Game
seta cg_announcer "1"
seta cl_allowdownload "0"
seta cg_autoaction "2"
seta cg_autoactivate "1"
seta cg_autoswitch "0"
seta cg_noAmmoAutoSwitch "1"
seta cg_autoReload "1"
seta b_watermarkAlpha "0"
seta com_hunkMegs "512"
seta com_soundMegs "32"
// Internet O2
seta rate "25000"
seta cl_maxPackets "100"
seta snaps "20"
seta cl_timenudge "0"
seta cl_packetdup "1"
// FPS grafiky
seta r_swapinterval "0"
seta r_displayrefresh "120"
seta com_maxfps "100"
// Zvuk
seta s_khz "22"
seta s_doppler "0"
seta s_musicvolume "0"
seta s_volume "0.8"
Instant Artilery
bind "d" "+zoom;+attack;-attack;-zoom" _________________ http://cz.iq-test.eu/#101230 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LaCunda Level4

Založen: 15.6.2007 Příspěvky: 935 Bydliště: Ostrava, Praha
|
Zaslal: so leden 15, 2011 11:42 Předmět: |
|
|
LaCunda napsal: | Snoopik napsal: | bind "MOUSE1" "+vstr onfire offire"
set onfire "+sprint;+attack;b_tracers 2"
set offire "-attack;-sprint;b_tracers 0"
já mám tohle a je to fajne .) |
to je zas co?  |
to jenom drzi sprint pri strelbe... ten drzim tak jak tak porad, takze nic moc pro me :/
jo a obe ty nastaveni mi zpusobuji, ze vse funguje, jak to pridam do cfg, ale jak vypnu hru a zapnu znova, tak mi to ani nestrili, natoz aby fungoval ten special  _________________ "Ze S vznikne ZVP mezi V a D, že D má plnit T.T projeví souhlas, vznikne další ZPV mezi D a T a zároveň mezi V a T;T má P domáhat se splnění od D;V se může na D domáhat plnění k T;V může jednostr. PÚ po D žádat plnění pro sebe" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|